Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: pkr.nl 2c 4c madness

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.
Resultaten 21 tot 30 van de 410
    PKR speler Freakkboy's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    6,257
    Bracelets
    Freakkboy loopt al met vijf bracelets rond 
    Heel ff met Bata4 en Mulgroth gespeeld. Was een leuk potje
    1x Hero call (volgens Mulgroth) AA in hand. Flop 727 turn 2 river 8.. Gast ging allin, dacht dat hij wel een 2 of 7 had, toch maar callen en winnen
    Just play, no whine, have fun

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    34,638
    Bracelets
    tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door p0kerholic Bekijk berichten
    volges mij bedoeltie shark, maja, horen we wel
    Het was dus op de karma dat ik het had. Ik moet eerst andere geven, maar komt wel goed, al zit je er wss niet echt op te wachten

En ik was al wel eens langs shark gesurft maar daar heb je idd je + al wel verdiend zag ik

Nais1

Centen-schraper luca15's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    24,299
    Bracelets
    luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bata4 Bekijk berichten
    Wot heppund?
    uuhhh in 2 handjes $1,30 verspeeld... gaat mij veel te snel..

er is zo'n ander topicje over in je conforzone spelen (of zoiets) en gezien de centenschraper dien ik ben is dit niet voor mij weggelegd.

en ik vind SNG's veel leuker om te spelen.

maar goed... mocht ik ooit van een $1tje af willen en de tafel is gevuld met leuke luitjes.....kom ik nog wel eens joinen
    UnderTheGunafbeelding

Mullie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MagicFoo Bekijk berichten
    Heel ff met Bata4 en Mulgroth gespeeld. Was een leuk potje
    1x Hero call (volgens Mulgroth) AA in hand. Flop 727 turn 2 river 8.. Gast ging allin, dacht dat hij wel een 2 of 7 had, toch maar callen en winnen
    ja rare vent die mulgroth

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luca15 Bekijk berichten
    uuhhh in 2 handjes $1,30 verspeeld... gaat mij veel te snel..

er is zo'n ander topicje over in je conforzone spelen (of zoiets) en gezien de centenschraper dien ik ben is dit niet voor mij weggelegd.

en ik vind SNG's veel leuker om te spelen.

maar goed... mocht ik ooit van een $1tje af willen en de tafel is gevuld met leuke luitjes.....kom ik nog wel eens joinen
    lol... Ik dacht echt aan die andere post te zien dat je je hele BR aan uallas had gedoneerd. Maar dit is casg game variance^^?

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    lol... Ik dacht echt aan die andere post te zien dat je je hele BR aan uallas had gedoneerd. Maar dit is casg game variance^^?
    Yup.... cool he...

Nee hoor..., het was vooral aan The1andOnly... die alles opstreek.
    Die had zijn "allin-in mood" kapsel op...

Uallas kwam op de tweede plaats...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Centen-schraper luca15's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    24,299
    Bracelets
    luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bata4 Bekijk berichten
    Nee hoor..., het was vooral aan The1andOnly...

de dealer had het goed voor met the1... good for u Riek
    UnderTheGunafbeelding

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Vanaf volgende week ga ik ook weer spelen... doe dan zeker mee een keer....
    Ik speel elke hand in cashgames^^

Mullie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Vanaf volgende week ga ik ook weer spelen... doe dan zeker mee een keer....
    Ik speel elke hand in cashgames^^
    Zo'n gek hebben we al - hij heet P0kerholic

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk berichten
    Zo'n gek hebben we al - hij heet P0kerholic
    Dan hebben we er 2 ook gezellig!)

@ luca thnx
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Forum rechten