titel zegt t al, soms ff op een avond met zn allen cashgamen aan een 0.02/0.04 tbl 6seater, voor de lol :9 , ideaal voor als je je verveelt, of op tilt bent, of juist wat geld wil verdiene tege de mense die op tilt zijn![]()
gister waren we al ff aan t spelen, ik, riekje, DJ,flipperke, GV, smeerpijp, nog een paar, ik vond wel lache, dus voortaan als je 2c/4c gaat spelen savonds, zet ff de tablename in deze thread en dan kunnen we allemaal meedoen
@DJ, sorry van gister man, je had pech, ik was op tilt en mijn 23 versloeg jouw AJ en mijn 52 versloeg jouw KT... bes wel kut want ik kwam daar totaal niet om iemands geld te winne maar puur voor de lol,alleen ik weet dat die potten voor jouw BR aardig belangrijk waren
(heb je PS, dan maak ik daar 5$ over)
Onderwerp: pkr.nl 2c 4c madness
-
24-10-09 #1
pkr.nl 2c 4c madness
p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough
-
24-10-09 #2
Leuke thread.......
Zeg het ook wel eens..., "ff flauwekul pokeren"....
Maar als je op tilt ben, is er eigenlijk maar 1 op lossing....
Die pc uit...., imho...
-
24-10-09 #3
Kan me ''The Croft'' ook nog wel herinneren, PKR high rollers die elke dag hun geld weg donkten op de low CASH tafels, was altyd erg funny 8-)
-
24-10-09 #4
-
24-10-09 #5
heb t wel eens op een 2/4ct tafel gehad. zo'n gast die telkens 4$ erbij haalde, en lekker all in ging. begon met 27 ct, eindigte met 3$, sommige van de rest met 12$. maar die gek had wel veel pech. nu speelt ie altijd op 5/10 of 10/20. (ene kevin...)
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
24-10-09 #6
Het was gister zeker gezellig! Ja alleen jammer dat je op tilt was holic!

Maar doen we zeker nog een x!
X riekjeLeer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
24-10-09 #7
Als ie ze dan maar niet zo hit vind ik het best...
Was geen hand veilig:?
'K hoop wel dat je zo uit de Tilt mode ben gekomen... was het nog ergens goed voor.Life is as a poker game, you never know what is going to happen until the last card has bin delt
-
24-10-09 #8
-
24-10-09 #9
-
24-10-09 #10
gefeliciteerd
kan je beter mtt's doen dan cashgames
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google