Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: pkr member worden wat te doen??

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.
Resultaten 1 tot 10 van de 14
    Premium Member
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Chips
    1,641
    Bracelets
    taker19872 heeft al twee bracelets verdiend  taker19872 heeft al twee bracelets verdiend 

Question pkr member worden wat te doen??

heey mensen ik heb vandaag voor t eerst een storting gedaan en zie nu op mijn pkr profiel progres to member staan. mijn vraag is nu hoe word ik member ??

moet ik daar speciale dingen mee winnen of pkr punten krijgen of anders??

ook zie ik club pkr level . wat houd dit precies in ??

alvast bedankt

oohja nog 2 dingen .

wat houden die bracelets hier in en die chips ?

en hoe kom ik hoger in bracelets??

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,344
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Voor die laatste 2 druk even op FAQ hier boven.

Als jij speelt op PKR krijg je punten (naar aanleiding van betaalde rake en fee) Door die punten stijgt jouw PKR level.
    Eerst member, dan brons enzo.............
    "There is more to poker than life."

Premium Member
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Chips
    1,641
    Bracelets
    taker19872 heeft al twee bracelets verdiend  taker19872 heeft al twee bracelets verdiend 
    oke maar krijg ik dat ook door freerolls te spelen ??

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Nee de punten worden vergeven over de rake of entrance fee die je betaalt. dus als je een 1+0.20 sng speelt krijg je punten over de 0.20 en als je cash speelt punten over de rake die ze in houden van je hand.

Premium Member
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Chips
    1,641
    Bracelets
    oke bedankt voor de info

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    je meot wel een deposit van minstens 25$ hebben gemaakt een keer, dan pas gaan al die levels/benefits etcetera in en moet je gewoon heel veel blijven pokeren om steeds hoger in de klassering te komen
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

Premium Member
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Chips
    1,641
    Bracelets
    ooohw oke dus ik moet in een keer 25$ doen om dat te krijgen .

oke want heb nu 10 euro gestort.

Premium Member
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Chips
    1,641
    Bracelets
    bedankt

PKR speler Funksoldjer's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Chips
    3,096
    Bracelets
    Funksoldjer is al vier bracelets waard  Funksoldjer is al vier bracelets waard  Funksoldjer is al vier bracelets waard  Funksoldjer is al vier bracelets waard 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door p0kerholic Bekijk berichten
    je meot wel een deposit van minstens 25$ hebben gemaakt een keer
    hoe kom je daar nu bij ? dat is geen regel bij pkr, misschien wel bij de betaaldienst die jij gebruikt maar dr is geen 25$ minimum inleg bij PKR
    Dont cry , it's just a Game

PKR speler BloonerNL's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    6,584
    Bracelets
    BloonerNL is nog maar een beginner 
    ik heb ook minder dan $25 ge-deposited, en ik ben ook Club Member level op dit moment. Dus die regel klopt niet nee.

Forum rechten