Een tijdje geleden lanceerde PKR de PKR Lite versie. Deze versie zou sneller zijn en een 2D client maken voor mensen met een tragere computer of geen zin in al die ditjes en datjes bij PKR.
De grootste reden dat PKR deze stap ondernomen heeft is om een plaatsje te veroveren in de pokermarkt in Amerika. Om iedereen aan te spreken willen ze ervoor zorgen dat ook de multi table pokeraars met een wat tragere computer op PKR kunnen spelen.
In eerste instantie ziet PKR Lite er hetzelfde uit als de normale versie. Eenmaal aan een tafel wordt het grootste verschil zichtbaar, de geanimeerde spelers zijn vervangen voor simpele avatars, zonder beweging of andere tierelantijntjes. Je kan alleen maar spelen in de "topdown" view, het is niet mogelijk om een andere camera positie te kiezen.
Het programma verbruikt duidelijk minder geheugen en deze Lite versie is ook een stuk sneller te downloaden.
In echte spelsnelheid merk je niet veel verschil, er zitten natuurlijk veel spelers om je heen die wel met de originele 3D client spelen en misschien wat trager zijn. In totaal zal het spel (handen per uur) er niet per se sneller van worden.
Wel kan ik wat makkelijker 4 tafels tegelijk spelen en is het fijn dat de animatie van het oppakken van de kaarten weg is gehaald en dat je instant je kaarten ziet als je op je kaarten drukt. Dit aspect is leuk aan PKR, maar ook vervelend als je multi tabled, je kaarten zijn niet altijd zichtbaar. Dit vertraagt het spel nog al eens.
Er is geen aparte database voor de 2D spelers, dus zit je, zoals gezegd, met 3D en 2D spelers door elkaar.
Voor de echte multitablers die niet veel waarde hechten aan alle versieringen en extra functies van PKR is dit een mooie variant, maar als je op zoek bent naar een snellere game (meer handen per uur per tafel) zal PKR Lite je nog niet erg gaan helpen, of er moeten extra tafels komen alleen voor 2D spelers, dat zou de snelheid ten goede kunnen komen.
Al met al, voor mij persoonlijk, een fijne aanvulling. Mijn computer vindt het allemaal iets fijner en ik heb toch vaak alle extra's van PKR uit staan.
Dus download de Lite versie en probeer hem ook uit, laat vooral weten wat je ervan vindt!
Onderwerp: PKR Lite
Resultaten 1 tot 6 van de 6
-
15-07-11 #1
PKR Lite
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
15-07-11 #2
Als ik zelf multitable, heb ik hem sowieso op profielpics staan.
Ik zag gister op mijn laptop dat pkrlite daar ebij op is geinstalleerd, dus ik ga het zeker een x uittesten.
Zodra ik dat heb gedaan zal ik ook mijn mening hier postten.Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
09-08-11 #3PKR speler
- Ingeschreven
- Mar 2009
- Chips
- 4,551
- Bracelets
ik had opeens problemen met opstarten,mijn snelkoppeling werkte opeens niet meer dus heb pkr opnieuw gedownload en kreeg ook pkr lite erbij,nee ik vind het saai en niet veel aan,ik vind het wel heel goed dat de pkr lite er nu is voor mensen die het nodig hebben..
-
09-08-11 #4
Ik gebruik hem op mijn laptop als ik mijn webandwalk gebruik. Als ik gewoon pkr speel dan is mijn data-limiet zo op. Maar met pkrlite verbruik veel minder data. Dus wat dat betreft een hele uitkomst. Maar ik geef tog mijn voorkeur aan de orginele pkr. blijft tog wat leuker.
The more action the better. 8-)
-
09-08-11 #5PKR speler
- Ingeschreven
- Jan 2011
- Chips
- 3,640
- Bracelets
pkr lite is wel sneller maar wel een beetje saai aangezien ik graag de emotes gebruik
-
12-08-11 #6PKR speler
- Ingeschreven
- Aug 2011
- Chips
- 2,417
- Bracelets
Bij multitabling speel ik meestal lite maar als ik een single toernooitje doe gewoon in 3d maakt het toch net iets leuker
.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google