Hij is er nog niet, maar ik dacht laat ik eens een thread openen waar zometeen alles kan komen wat er dan ook maar mee te maken heeft^^
Net het hele artikel in STACKED gelezen, en ik moet zeggen, ziet er erg- heel erg goed uit...8-)
Multiple table's nu allemaal gerangschikt over je scherm. SUPER.
Zou graag voor de non-STACKED members wat scans plaatsen maar weet niet of dat copyrightschending is... Dus dat doen we maar niet![]()
Onderwerp: Pkr 2.0
-
12-07-10 #1
Pkr 2.0
-
14-07-10 #2PKR speler
- Ingeschreven
- Jul 2009
- Chips
- 10,958
- Bracelets
Moet je ff de copyright lezen he, je kan ook gewoon een screenshot maken van de internet versie stacked heb hem ook.... durf de gok ook niet aan om een SS te maken.
Maar Multi table zou erg fijn zijn als alles lekker loopt.
Blijven de 3d animaties dan erbij of wordt dat minimaal ?
-
14-07-10 #3
Zoals ik het begrijp blijven de multitables 3D ja, als je PC dat kan draaien tenminste, alleen de railers ofzo worden dan niet ondersteund...
Wat ik ook hip vind zijn de vlaggetjes van de landen links bij de nickname... Hup holland hup idee krijg ik daarbij^^
Screenshot plaatsen doe ik idd ook maar niet.
-
15-07-10 #4
Ik ben wel benieuwd naar de screens kan iemand misschien een link pm'en of in het forum plaatsen?
Failure to prepare is preparing to fail.
-
17-07-10 #5
Nope helaas... STACKED komt altijd 3 maanden later online, en weet niet of ik zomaar scans mag plaatsen ivm copyright...
Kan je alleen maar lekker maken met, "ziet er heel nice uit"
En vragen kunnen ook, kep het bijbehorende artikel gelezen
-
18-07-10 #6
Heb sinds vandaag dual screen... Wat hilarisch is met 2.0... Want met al die geopende vensters kan ik er 4 kwijt op het ene, en 5 op de andere...
Nu nog oefenen met 9 tafels tegelijk spelen, maar het kan!8-)
-
18-07-10 #7
wtf are you talking about?
-
18-07-10 #8
Over dat PKR 2.0 9 tafels kan draaien.. allemaal open, en 3D..... En dat dat met dual screen erg makkelijk gaat, hoop ik
-
18-07-10 #9
Jij deed het overkomen alsof je al 2.0 had..
-
21-07-10 #10

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google