Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Pkr 2.0

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.
Resultaten 1 tot 10 van de 205
    Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 

Pkr 2.0

Hij is er nog niet, maar ik dacht laat ik eens een thread openen waar zometeen alles kan komen wat er dan ook maar mee te maken heeft^^
    Net het hele artikel in STACKED gelezen, en ik moet zeggen, ziet er erg- heel erg goed uit...8-)

Multiple table's nu allemaal gerangschikt over je scherm. SUPER.
    Zou graag voor de non-STACKED members wat scans plaatsen maar weet niet of dat copyrightschending is... Dus dat doen we maar niet

PKR speler
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    10,958
    Bracelets
    Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard 
    Moet je ff de copyright lezen he, je kan ook gewoon een screenshot maken van de internet versie stacked heb hem ook.... durf de gok ook niet aan om een SS te maken.

Maar Multi table zou erg fijn zijn als alles lekker loopt.
    Blijven de 3d animaties dan erbij of wordt dat minimaal ?

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Zoals ik het begrijp blijven de multitables 3D ja, als je PC dat kan draaien tenminste, alleen de railers ofzo worden dan niet ondersteund...

Wat ik ook hip vind zijn de vlaggetjes van de landen links bij de nickname... Hup holland hup idee krijg ik daarbij^^
    Screenshot plaatsen doe ik idd ook maar niet.

PKR speler Koennaldo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    2,757
    Bracelets
    Koennaldo is nog maar een beginner 
    Ik ben wel benieuwd naar de screens kan iemand misschien een link pm'en of in het forum plaatsen?
    Failure to prepare is preparing to fail.

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    Nope helaas... STACKED komt altijd 3 maanden later online, en weet niet of ik zomaar scans mag plaatsen ivm copyright...
    Kan je alleen maar lekker maken met, "ziet er heel nice uit"

En vragen kunnen ook, kep het bijbehorende artikel gelezen

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    Heb sinds vandaag dual screen... Wat hilarisch is met 2.0... Want met al die geopende vensters kan ik er 4 kwijt op het ene, en 5 op de andere...
    Nu nog oefenen met 9 tafels tegelijk spelen, maar het kan!8-)

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    wtf are you talking about?
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    Over dat PKR 2.0 9 tafels kan draaien.. allemaal open, en 3D..... En dat dat met dual screen erg makkelijk gaat, hoop ik

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Jij deed het overkomen alsof je al 2.0 had..
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

PKR speler Sicili4nb0y's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    17,735
    Bracelets
    Sicili4nb0y is al op de goede weg 
    wanneer komt hij?

Forum rechten