Hallo Allemaal,
Vinden jullie online poker ook fun of hebben jullie ook opmerkingen erover.
In dit topic kan je ze kwijt. We beginnen al een redelijk member base te krijgen dus laten we het forum vooral gebruiken om info te doelen met elkaar.
Onderwerp: Online Poker fun?
Resultaten 1 tot 7 van de 7
-
01-09-10 #1Banned
- Ingeschreven
- Sep 2010
- Chips
- 27
- Bracelets
Online Poker fun?
-
01-09-10 #2
Lolpantalon.
-
01-09-10 #3
denk dat de meeste leden van dit forum poker niet als fun beschouwen, behalve als je een potje met vrienden doet, maar meestal is poker gewoon hard werken!
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
01-09-10 #4
-
01-09-10 #5
Uh whut?! Dit ziet er uit als een of andere vertaalsite jecko die desperate aan zijn 50 posts wil komen om PKR.nl tourneys te spelen. Bedankt Holic...moest dat nou?!
Maargoed, mocht ik het mis hebben...dan bij deze even on topic:
Ja ik vind online poker fun als ik win, wanneer ik verlies vind ik er geen *** aan. Tenzij het 4ct Madness is natuurlijk, dan lach ik altijd de ballen uit mijn broek.
-
01-09-10 #6
Aangezien dit het stel je voor topic is, en TS zich niet voorstelt hier een slotje.
Bovendien kan innomine zelfs zonder admin te zijn zien dat er iets niet klopt...............IP adres komt uit Kyrgyzstan dus meteen een ban.
/ty"There is more to poker than life."
-
01-09-10 #7

LinkBack URL
About LinkBacks

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google