Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Om ziek van te worden

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.
Resultaten 1 tot 10 van de 16
    PKR speler Slephoes's Avatar
    Ingeschreven
    May 2011
    Chips
    2,497
    Bracelets
    Slephoes is nog maar een beginner 

Om ziek van te worden

hallo allemaal!
    Vandaag in een potje had ik deze hand in een $0.01 / $0.02 game. Ik wilde vragen wat ik hier eventueel fout heb gedaan en hoe dit beter kan. Ik denk zelf dat ik op de flop al hoger had moeten betten..

Table #36984151 - Level 1 - Beginner 6
    Starting Hand #1720472421
    Start time of hand: 14 May 2011 15:37:51
    Last Hand #1720471901
    Game Type: HOLD'EM
    Limit Type: POT LIMIT
    Table Type: RING
    Money Type: REAL MONEY
    Blinds are now $0.01 / $0.02
    Button is at seat 3
    Seat 1: bigdavejob - $1.06
    Seat 3: Slephoes - $0.84
    Seat 5: WhoDaresW1ns - $0 (away from table)
    Seat 7: oLEOPARDo - $1.30
    Seat 10: gorkakbz - $2.29
    Shuffling Deck
    Moving Button to seat 7
    gorkakbz posts small blind ($0.01)
    bigdavejob posts big blind ($0.02)
    Dealing Cards
    Dealing [3 h][3 d] to Slephoes
    Slephoes raises to $0.04
    oLEOPARDo folds
    gorkakbz calls $0.04
    bigdavejob calls $0.04
    Pot sizes: $0.12
    Dealing Flop [3 s][J d][K h]
    gorkakbz checks
    bigdavejob checks
    Slephoes bets $0.04
    gorkakbz calls $0.04
    bigdavejob folds
    Pot sizes: $0.20
    Dealing Turn [Q d]
    gorkakbz checks
    Slephoes bets $0.11
    gorkakbz calls $0.11
    Pot sizes: $0.42
    Dealing River [T s]
    gorkakbz bets $0.28
    Slephoes calls $0.28
    Pot sizes: $0.98
    Taking Rake of $0.09 from pot 1
    gorkakbz shows [A d][9 c]
    gorkakbz has Straight, Ace high
    Slephoes shows [3 h][3 d]
    Slephoes has Three of a Kind: 3s
    gorkakbz wins $0.89 with: Straight, Ace high
    Seat 1: bigdavejob - $1.02
    Seat 3: Slephoes - $0.37
    Seat 5: WhoDaresW1ns - $0
    Seat 7: oLEOPARDo - $1.30
    Seat 10: gorkakbz - $2.71
    End of Hand #1720472421

Sinceramente!

PKR speler
    Ingeschreven
    May 2011
    Chips
    1,283
    Bracelets
    Jorg1990 is nog maar een beginner 
    niet preflop maar na de flop had je hoger moeten raisen, als er dan nog mensen meegaan moet je uitkijken aangezien er op de turn straatkans was, op de river kon je al weten dat er een straight was gehit dus moest je folden, helaas dat je verloren had!

PKR speler Slephoes's Avatar
    Ingeschreven
    May 2011
    Chips
    2,497
    Bracelets
    Slephoes is nog maar een beginner 
    kan ik me in vinden wat je zegt bedankt

Altijd lastig om een 3 of a kind te folden, ik wist het eigenlijk al dat hij een straight had en het was niet zo slim om hem te callen.

PKR speler
    Ingeschreven
    May 2011
    Chips
    1,283
    Bracelets
    nee snap ik, 3 of a kind is mooie hand, maar toch moet je hem laten vallen omdat de kans op een straat wel heel groot is (alleen de vrouw nodig)

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,131
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Bet op de flop inderdaad te laag, op de turn krijg je een donk-call. Pech dat hij hem maakt, maar niet verkeerd gespeeld verder.
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Pre flop zou ik of limpen, of meer raisen. Min raises are gay!

Post flop. Of een pot bet of en check. Indien iemand bet hem re raisen.
    "There is more to poker than life."

PKR speler
    Ingeschreven
    May 2011
    Chips
    1,283
    Bracelets
    preflop raisen met paartje 3e?? voor 3cent aan big blinds? zou ik niet doen eerlijk gezegd, maar idd op de turn krijg je wel een kutcall, en nadat die 10 valt had je hem niet moeten raisen en bij een raise moeten folden, maar zo zou ik hem spelen, niet iedereen zoals je hier hoort

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Je zit met 4 man aan tafel.........natuurlijk raise je dan met elk paartje!
    "There is more to poker than life."

PKR speler
    Ingeschreven
    May 2011
    Chips
    1,283
    Bracelets
    oke naja, ik zou geen grote raise maken met paartje 3e, na de flop echter wel grotere raise vanwege 3 of a kind, na de turn uitkijken, en na de river folden op de raise
    Paartje 3e vind ik toch net iets te laag, maar goed ik speel geen cash games dus weet de tactiek daarvan ook niet helemaal!

PKR speler
    Ingeschreven
    May 2011
    Chips
    3,619
    Bracelets
    Spelbreker is nog maar een beginner 
    Speel aggressiever. Zeker in de microstakes: mensen callen hier met zoveel crap, dat je goed moet verdienen aan je hits, anders weegt het niet op tegen alle suckouts die je krijgt. Preflop raises: 2x BB is per definitie te weinig. In midstakes is 3xBB standaard, microstakes wordt 6xBB over het algemeen als minimum beschouwd.
    33 is sterk 4-handed, maar zeer kwetsbaar post-flop, dus ontmoedig calls zoveel mogelijk.

Zorg ook in cash dat je altijd tenminste 100BBs hebt aan het begin van een hand. Doorgaans kun je instellen dat het automatisch vanaf je bankroll wordt aangevuld. Je hebt te weinig mogelijkheden postflop met de stack die je hier hebt, terwijl je in principe postflop het voordeel hebt dat je beter speelt dan de gemiddelde speler. Dit kun je alleen uitbuiten met een solide stack.

Nu je je set geflopt hebt en twee checks krijgt: bet pot! Kx, en over het algemeen Jx ook, zal callen of raisen. Ideaal zou zijn als je heads up all in bent na de flop, dus probeer dat voor elkaar te krijgen.

River zoals gespeeld is een call trouwens. Prima odds en genoeg Kx, Qx, Jx, en nog mindere handen die de straight vertegenwoordigen, om te compenseren voor de Ax en 9x waarvan je verliest.
    (over het algemeen pas nadenken over het folden van een set als je >200BB diep bent)

Forum rechten