Hoe vinden jullie het niveau van PKR?
ikzelf vind het matig. lage limieten zitten echt mensen tussen die niet weten wat ze doen. naarmate je wat hogere limieten opzoekt, krijg je wel betere mensen. vind het dus vooral jammer dat de lage limieten zo slecht zijn.
Onderwerp: Niveau PKR
-
12-09-11 #1PKR speler
- Ingeschreven
- Jan 2010
- Chips
- 6,006
- Bracelets
Niveau PKR
-
12-09-11 #2PKR speler
- Ingeschreven
- Sep 2009
- Chips
- 7,333
- Bracelets
het niveau van de lage limieten is overal laag komt voornamelijk omdat het veel beginnners zijn en mensen die voor de lol even een kaartje leggen. Ik zie genoeg mensen op everest en holland poker die total geen benul hebben van hun handsterke ect en callen met Q hoog. PKR is dus (althans voor mij) geen uitzondering op de regel en speel op de lage limieten gewoon zoals ik op de andere sites speel (tight agressive)
-
13-09-11 #3PKR speler
- Ingeschreven
- Aug 2011
- Chips
- 2,417
- Bracelets
Ik denk wel dat veel beginners worden aangetrokken door het uiterlijk van PKR. Het ziet er toch allemaal wat gelikter uit dan de gemiddelde online poker gelegenheid.
-
13-09-11 #4
Het niveau op pkr is niet lager dan op pokerstars... Alleen valt het op pkr meer op omdat daar minder tafels zijn. Iedereen moet het leren daarvoor zijn de lowstakes. Wil je niet met fishes aan tafel, stort dan gelijk 500 en ga direct 25NL spelen. Maar ja ook daar zijn fishes te vinden
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
13-09-11 #5
Die wil je toch ook juist vinden?
Ik zit niet graag bij sharks als nootjes aan tafel hoor..
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
14-09-11 #6PKR speler
- Ingeschreven
- Jun 2009
- Chips
- 6,019
- Bracelets
Op pokerstars spelen volgens mij veel meer profs,dus zal t niveau daar toch een tikje hoger liggen lijkt me.
-
14-09-11 #7Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
14-09-11 #8
Ik kan uit ervaring zeggen dat ze op de cashtafels bij Pokerstars veeeeeel tighter spelen dan op PKR. Op pokerstars folden ze nog regelmatig naar je toe als je een 3BB raise maakt, dat zie je op PKR bijna nooit. En Riek...op 25NL zit net zoveel fish op PKR als aan 10NL.
Ik kom eigenlijk alleen nog op PKR om af en toe een bonus te clearen en een forumtoernooitje te spelen. Pokerstars heeft een veel groter aanbod, veel betere software en...gewoon beter imo. Helaas krijg je er niet zoveel RB al op PKR, maar als MTT grinder maakt dat vrij weinig uit.One shove, one kill.
No luck, just skill.
-
14-09-11 #9
-
14-09-11 #10
My bad dan! Heb sowieso niet heel veel cash gespeeld tbh. Twee dagen 10NL gedaan ofzo om te kijken hoe cash beetje werkte. Toen maar meteen naar 25NL gestapt, maar ik kon niet echt een verschil vinden tussen deze twee limits. Zal wel aan mijn sample gelegen hebben dan
One shove, one kill.
No luck, just skill.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google