|
|||||||
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen |
|
(#1)
|
||||
|
||||
|
More than just a game
Veel pokerspelers beschouwen het profbestaan als hun ultieme droom. Veel reizen, weinig verplichtingen, internationale bekendheid en geld verdienen met je hobby. Binnenkort kun je zien of dit beeld overeenkomt met de werkelijkheid, want RTL5 komt vanaf 13 maart met een 16-delige real life soap over het Nederlandse Team PokerStars. Marcel Luske, Pieter de Korver, Lex Veldhuis, Noah Boeken, Thierry van den Berg, Ruben Visser, Joep van den Bijgaart en natuurlijk Fatima Moreira de Melo geven de kijker een blik achter de schermen. Momenten als de winst van de Korver in het Bahama's side event, Lex Veldhuis' debuut bij High Stakes Poker en de cd-presentatie van Marcel Luske komen aan bod. More than just a game volgt de pieken en dalen die het team doormaakt en laat zien dat het leven als pokerspeler niet alleen maar rozengeur en maneschijn is. Kijken dus, iedere zaterdag, vanaf 13 maart op RTL 5. Het programma wordt net als de meeste pokershows uitgezonden rond middernacht. |
|
(#2)
|
||||
|
||||
|
Citaat:
helaas zit da er voor mij niet in . |
|
(#3)
|
||||
|
||||
|
Ik zit dan ook helaas in de kroeg
Najah dat moet dan maar uitzending gemist kijken.![]() |
|
(#4)
|
||||
|
||||
|
Fatima de mero de malererieraro is geen pokerpro, kunnen we niet gewoon met z'n allen wegzappen als dat mens weer op tv komt zodat ze eindelijk geen aandacht meer krijgt?
|
|
(#5)
|
||||
|
||||
|
haha. ik kijk liever naar haar dan een of andere ouwe lul
![]() edit: ze zal niet zomaar pokerpro zijn geworden neem ik aan? |
|
(#6)
|
||||
|
||||
|
team pokerstars sport is ze
puur reclame net zoals boris becker |
|
(#7)
|
||||
|
||||
|
Ik kan dat soort mensen niet uitstaan, omdat ze ooit een talent hadden denken ze meteen presentatrice, zangeres (heeft zij gedaan), actrice (deed ze geloof ik ook eens een poging toe) en in haar geval zelfs poker-pro te zijn.
Maar ach, je er over druk maken heeft ook niet echt nut.
|
|
(#8)
|
||||
|
||||
|
Op PS antwoord ze wel altijd aardig in de chat, bovendien is het gewoon een onwijs lekker ding.......pro of niet, ze kan wel pokeren.
|
|
(#9)
|
||||
|
||||
|
Ja he? Bij ranking the stars heeft ze wel eens laten doorschemeren dat ze een bankroll van enkele 10 duizenden heeft... o.0
|
|
(#10)
|
||||
|
||||
|
Ik geloof dat zij gelooft dat ze pro is, zo groot is haar ego wel.
En dat ze kan pokeren zal vast wel, de meeste mensen op dit forum kunnen ook pokeren en die zijn ook geen pro.
|
![]() |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|