Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Maak je favoriete 6 handed poker tafel

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.
Resultaten 11 tot 20 van de 47
    Mullie
    Guest
    even mijn all time pro six seater:

1. Mullie
    2. Daniel Negreanu (Do I need to say more)
    3. Gus Hansen (Als Daniel komt moet Gus er ook bij zijn.... geweldige speler)
    4. Doyle Brunson (1 keer Doyle bluffen en ik stop met poker)
    5. Phil Ivey (Alleen die staar al van hem brrrrrrrrr koude rillingen) of Durrrr (lijkt een doetje maar mijn god wat kan die pokeren)
    6. Phil Helmut (Haha als ik die een keer op tilt kan krijgen)

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Funksoldjer Bekijk berichten
    daar heb je op zn minst een split personality voor nodig :?

1. donut
    2. donut
    3. donut
    4. donut
    5. donut
    6. donut

dan ga je 5 x van jezelf verliezen
    Wint deze donk ook eens joh

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    gus hansen bedoel je denk ik
    "May the flop be with You!"

Mullie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BdeB75 Bekijk berichten
    gus hansen bedoel je denk ik
    yep typo

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Knappe typo dan, de o zit meters van de e vandaan

Volgens mij worden jullie er niet vrolijk van echt te spelen tegen hun, ik heb phil ivey eens een 450k pot in een cash game zien verliezen door de river en hij toonde totaal geen emotie Wat een held.

GEKKERATOR spade78's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    35,205
    Bracelets
    spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum! 

hier de mijne...

1 Spade78
    2 Jennifer Tilly
    3 Daniel Nergreanu
    4 Fhil Hellmuth
    5 Chris Ferguson
    6 Davidi Kitai

Mullie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DennisOoijer Bekijk berichten
    Knappe typo dan, de o zit meters van de e vandaan

Volgens mij worden jullie er niet vrolijk van echt te spelen tegen hun, ik heb phil ivey eens een 450k pot in een cash game zien verliezen door de river en hij toonde totaal geen emotie Wat een held.
    god weer zo'n slimmerd - toevallig een bel horen luiden en opzoek naar een klepel.......

je hebt wel vaker van die loze opmerkingen - maak een loze thread aan en post ze daar FFS

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    Jij kan ook gewoon een vent zijn en zeggen dat je de naam even niet goed wist ipv zo op mij te reageren? Tjonge wat ben jij mister aangebrand zeg, had ik al gehoord van iwud.

Mullie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DennisOoijer Bekijk berichten
    Jij kan ook gewoon een vent zijn en zeggen dat je de naam even niet goed wist ipv zo op mij te reageren? Tjonge wat ben jij mister aangebrand zeg, had ik al gehoord van iwud.
    hahahaha!

=EDIT=

ik wilde je nog verder veel succes wensen!

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    Ja sorry voor die reactie, maar kom op man, laat je niet zo kennen meteen, ik zeg het ook alleen maar en ik deed er zelfs achter. Als je dat niet meer kan hebben weet ik t ook niet meer.

Forum rechten