|
|||||||
![]() |
|
|
Discussietools | Discussie waarderen |
|
(#1)
|
||||
|
||||
![]() Ben nieuwsgierig naar tegen wie je zou willen spelen als je mocht kiezen. no rules , hoeven geen pokerspelers te zijn of nog in leven , alles mag. zet jezelf op positie 1. en vul 2 t/m 6 zelf in (denk na over wie je rechts en links van je wil) 1. Funksoldjer 2. Candy Dulfer (oh baby i'm in love) 3. Jimmy Hendrix (ey pass the dutchie to the left hand side lol) 4. God (ik wil wel eens zien wat ie waard is aan een poker tafel) 5. John Belushi (zn bluess broertje mag ie thuislaten) 6. Daniel Negranu (teminste nog een uitdaging aan de tafel) lijkt me gezellig ![]() interessante vraag : zou God ooit bluffen ? |
|
(#2)
|
|||
|
|||
|
lol!
1. Mullie (wie anders moet er aan de tafel voor vertier zorgen) 2. IwantUrDough (anders heb ik niemand om te pesten) 3. Pokerholic (om de doodschop na te geven) 4. Bata4 (speciaal voor de pokertafel want echt goed is ie niet) 5. Spade78 (internationaal aspect...... altijd leuk een Belg) 6. Mar0pa (Mijn Daniel Negreanu.... ik moet ook een uitdaging hebben) Marc0pa is btw alleen welkom als ie niet weer alle SNG's wint! |
|
(#3)
|
||||
|
||||
|
1. TableGrinder
2. Daniel negreanu 3.paul waschika 4.carmen electra het oog wil ook wat ![]() 5.phil ivey 6 phil gordon - al me basics vandaan |
|
(#4)
|
||||
|
||||
|
nice one Grinder
OK One Rule : mede forummers zijn uitgesloten van deelname aan je tafel. wel de bedoeling dat de tafel iets over jouw voorkeur van 'goed gezelschap 'zegt in real life |
|
(#5)
|
||||
|
||||
|
1: fatima met die moeilijke achternaam
2: Raszi.............RESPECT 3: Ene Bjurn uit Utrecht (om in de zeik te zetten.......) 4: Doyle 5: Elvis!!!!!! 6: Brian Setzer |
|
(#6)
|
||||
|
||||
|
Hot Hot:
1 Chantal Janzen (oef )2 Fatima Moreira de Melo o.i.d (kan blijkbaar pokeren, /bringiton) 3 Gigi ravelli (zal wel niet kunnen pokeren, maar dat boeit niet) 4 Hanna verboom (gewoon omdat het kan) Good Good: 5 Phil Ivey (zal wel afgeleid worden door de eerste vier, dus dat wordt easy) 6 Ik (zal dus winnen) |
|
(#7)
|
||||
|
||||
|
Nu ik er over nadenk, die Nicolette van BNN mag ook wel aanschuiven. Lekker ding en binnenkort in de playboy........volgens RTL boulevard, volgens haar niet
![]() |
|
(#8)
|
||||
|
||||
|
1. Ik
2. Phil Gordon 3. Obama 4. Yolanthe Sneijder 5. Victoria Koblenko 6. Texas Dolly |
|
(#9)
|
||||
|
||||
|
ik zou wel eens tegen mezelf willen spelen
|
|
(#10)
|
||||
|
||||
|
daar heb je op zn minst een split personality voor nodig
![]() 1. donut 2. donut 3. donut 4. donut 5. donut 6. donut dan ga je 5 x van jezelf verliezen ![]() |
![]() |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|