Beste Domdy, nog steeds kom jij niet met argumenten waarom volgens jou deze play niet klopt. Je blijft herhalen dat iedereen dit anders zou spelen en dat jij dit een drama, donkey, fishy, retarded, idioot of whatever vindt. Dat zijn nog geen argumenten, hooguit drogredenen. Bovendien en dat is al vaker gezegd (niet alleen door mij maar door zo'n beetje iedereen in dit topic) heeft iedereen een eigen speelstijl en is een bepaalde play soms niet objectief fout of objectief goed te noemen.
Ik verdedig mijn play hier omdat er geen argumenten genoemd worden tegen. Het enige punt waar ik een argument voor heb gehoord is dat A3o preflop uit positie callen op de langere termijn niet winstgevend is, daar ben ik het ook volledig mee eens. Maar dat is juist het punt waar jij in mijn speelstijl meegaat.
Vervolgens willen mensen de veronderstelde fout die ik gemaakt heb preflop gaan compenseren door postflop te folden, terwijl daar weinig reden toe is. Ik ben alle combinaties afgegaan en ben tot de conclusie gekomen dat er weinig handen zijn die men preflop raiset, op de flop bet, op de turn doorzet en op de river valuebet, tenzij diegene de stonecold nuts speelt of aan het bluffen is. Ik heb in deze situatie geconcludeerd dat de kans dat hij aan het bluffen is groter is dan dat hij de nuts speelde en maakte daarom (op basis van de 1 op 2 odds) de call. Jij als gevoelsspeler (zo noem jezelf althans) zal dat inderdaad minder zeggen en dat is onze reden dat wij van mening verschillen.
Conclusie: we verschillen van mening. Zullen we een nieuw topic openen met een andere spelsituatie? Jij zei dat je nog een paar leuke had.
Onderwerp: Low pair callen op de river?
-
04-11-11 #41PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 2,136
- Bracelets
-
04-11-11 #42

LinkBack URL
About LinkBacks