terug van weggeweest, is kijken of er nog veel activiteit hier is xD
nu hebk wel ineens een heleboel lees materiaal dus da valt ook wel mee
weet trouwens iemand waar steven uithangt (spade) ? al lang niks meer van gehoord..
groetjes vanuit België![]()
Onderwerp: lang weggeweest
-
02-09-10 #1
lang weggeweest
-
03-09-10 #2
Uhmm...volgens mij is daar nog een mooi topic over (als die nog niet deleted is)
Kan me de naam van het topic niet echt herinneren...was iets in de trend van 'How To; Silly Excuses For Things That Never Happened'
Anyhoe...ik ga verder geen oude koeien uit de sloot halen, weet er ook het fijne niet van...you be the judge
-
03-09-10 #3
Zijn idd wat dingen gebeurt geloof ik... Goed zoeken, heb geen idee meer waar...
Sowieso is dit forum aan het sterven hoor, komt door de tourney's!
-
03-09-10 #4
Zoek in t topic:
''I have a brother with broadband internet in Marokko''
Subtitle:
''Or was it my sister with a paysafe card?''
-
03-09-10 #5
-
03-09-10 #6
-
03-09-10 #7
Ik heb liever 10 actieve members die hier zitten omdat ze de community chill vinden, dan 1000 members die hier komen voor een freeroll:{
Van mij part laten ze die freerolls lekker voor wat het is en komen er wat lage-buyin tourneys (met added of niet) voor actieve members. Ben niet zo'n fan van die gieren
-
03-09-10 #8PKR speler
- Ingeschreven
- Jan 2010
- Chips
- 23,090
- Bracelets
Het heeft voor een klein deel maar met de tourneys te maken, voor een veel groter deel met het beheer van t forum. Waar iwud eerst dagelijks postte laat ie nu bijna nooit meer berichten achter, en bijna niemand post dagelijks nog hoe zn dag was zoals eerst etc... Jammer, was altijd erg leuk om te lezen. Heeft meer te maken met de 2.0 update van pkr waardoor iedereen wat minder speelt denk ik.
-
03-09-10 #9
Die freeroll kan me ook gestolen worden... Liever een lage/middelhoge-buyin in voor de community...
-
03-09-10 #10
Freeroll ware leuk, en heb er nog 25 aan overgehoude. Maar 90% gaat gelijk weg. Chequevara, mandy, geldmaniak, amsterdamosdorp en nog heel veel
. 2jaar geleden groeiden we zo hard.
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google