Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: kritisch commentaar op spelers bij tournooi

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.
Resultaten 1 tot 10 van de 37
    PKR speler johnny_nl42's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    4,644
    Bracelets
    johnny_nl42 is nog maar een beginner 

kritisch commentaar op spelers bij tournooi

Ik wil dit toch even van me afschrijven.

Ik ga er steeds meer van balen dat er spelers zijn die denken
    iedereen maar een donk te noemen.

Ik zal geen namen noemen maar het gebeurde vannavond weer.

Als dit vaker gebeurt dan denk ik dat ik maar stop met spelen op nederlandse
    tournooitjes.

Tuurlijk het gebeurt overal maar ik dacht dat dit bij het nederlandse gebeuren niet zou voorkomen.

Dit gezeur over donks etc , laat iedereen in zn waarde en laat spelen zoals men denkt te spelen. POKER blijft in mijn ogen toch voor een groot gedeelte een KANS SPEL met een beetje bluf.

Ben benieuwd hoe een ieder hier over denkt.

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Stoppen kan altijd nog imo...

Anyway: Limpen!

PKR speler Marc0pa's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Chips
    21,425
    Bracelets
    Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Het blufgedeelte van limp-callen ontgaat me een beetje.

Speel je ook cash johnny?
    afbeelding

Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Limp is the new raise imo...

Ingeschreven
    Apr 2009
    Chips
    21,425
    Bracelets
    Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    Limp is the new raise imo...
    Ben jij ook zo'n lulhannes die met 5BB's nog gaat limpen dan?
    afbeelding

Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    Zag een keer iemand limpen met QQ met 3BB, reden: dan kon ie m nog wegleggen als er een aas of koning op de flop kwam.
    Epic imo...

Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    Btw 5BB is nog steeds niet low volgens de 1BB rule.

Ingeschreven
    Apr 2009
    Chips
    21,425
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    Zag een keer iemand limpen met QQ met 3BB, reden: dan kon ie m nog wegleggen als er een aas of koning op de flop kwam.
    Epic imo...
    Nieuw boek: "Poker voor amoebes"
    afbeelding

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    14,938
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Ik was inderdaad degene die je een 'donk' noemde, maar daar sta ik nog volledig achter. Je speelt inderdaad poker zoals je het omschrijft, als een kansspel. Mensen die poker een kansspel noemen daar ben ik op voorhand al klaar mee...
    One shove, one kill.
    No luck, just skill.

PKR speler johnny_nl42's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    4,644
    Bracelets
    johnny_nl42 is nog maar een beginner 
    Jouw commentaar zegt meer over jezelf.

Wat een bullshit daar ben ik op voorhand klaar mee................

Geweldig voor jou innomine

Succes als ``ervaren pokerspeler´´ Dat je er maar gelukkig van word.

Poker blijft gewoon een geluksspel. In ieder geval is dit mijn mening en die mag ik hebben.

Ik hoop dat er meer reacties volgen.

Forum rechten