Klein chat programma dat samenloopt met chat van andere site(S)zodat er gewoon en altijd Nederlands gesproken kan worden. Niet iedereen heeft graag msn of geeft dat vrij... toch:?
Eens een hand gespeeld op gevoel?
gemerkte kaarten, foute boel!
![]()
:z
Onderwerp: Wat kan er beter aan PKR.nl? (win chips!)
-
25-05-10 #631
Idee?
Mentaal is DUTCH
THINK FOR YOURSELF:+
-
26-05-10 #632
Ik ben het niet zo met een chat eens eigenlijk. Ikzelf heb een aantal spelers op msn, heel simpel ....
-
26-05-10 #633
Grapje
Mweetje dat zijn je echte chat maatjes. andere hollanders krijgen die niet zomaar.
Jweetjetoch?
Just a JOKE
Mentaal is DUTCH
-
26-05-10 #634
Als andere Hollanders het willen kunnen ze t aan me vragen. Zoals jij dat stelt zou er een chat client moeten komen waarbij je tafelnamen aan kan maken, waar dan misschien een NL speler aan komt zitten.
Denk dat als PKR hier achterkomt dat je wel dag kan zeggen met je handje, omdat dit al heel snel ruikt naar Collusion
-
26-05-10 #635
Geef je helemaal gelijk maar het was dan ook gelukkig maar een ikkedeetje en wie weet komt iemand hierdoor op iets goeds Jweet't nooit.
wat een slechte zin trouwens. slaap te kort? ehhhh nop POKER teveel:9
8-)Mentaal is DUTCH
-
26-05-10 #636
ik poker op dit moment alleen bij Doyle
-
26-05-10 #637
-
26-05-10 #638
ja, hadde we half jaar/ jaar geleden stemming over gedaan, maar bracelets bleek meer gestemd te zijn
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
26-05-10 #639
Dat dat today's birthdays ding wel werkt

Krijg wel een automatisch mailtje maar geen vermelding verdurie
-
26-05-10 #640
dat het blijft bestaan.... ? :?
p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google