Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Wat kan er beter aan PKR.nl? (win chips!)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20.
Resultaten 521 tot 530 van de 656
    PKR speler timoty91's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Chips
    7,803
    Bracelets
    timoty91 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    ik ben er sowieso een voorstander van om het wachtwoord eerder bekend te maken. een kwartiertje eerder moet te doen zijn toch?

ook kan ik nergens de thumbsup smiley vinden? ligt dit aan mij of is die er gewoon nog niet

Mullie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timoty91 Bekijk berichten
    ik ben er sowieso een voorstander van om het wachtwoord eerder bekend te maken. een kwartiertje eerder moet te doen zijn toch?

ook kan ik nergens de thumbsup smiley vinden? ligt dit aan mij of is die er gewoon nog niet
    Na van alles geprobeerd te hebben is gebleken dat het posten van het WW 15 min. van te voren het beste resultaat oplevert. Hiermee wordt bedoelt:
    - Reduceren van het aantal buitenlanders/niet-leden
    - Maximaliseren van het aantal ingeschreven pkr.nl leden

Het veranderen van de 15 min zal ten koste gaan van 1 van boven genoemde aspecten.

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    2,716
    Bracelets
    bergkampd loopt met drie bracelets om de arm  bergkampd loopt met drie bracelets om de arm  bergkampd loopt met drie bracelets om de arm 
    Inderdaad als je eerder doet dan komen er veel meer spelers dus ook minder van pkr.nl
    en minder kans op winst
    play like its your last game

Premium Member Oefie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    23,625
    Bracelets
    Oefie loopt al met vijf bracelets rond 
    ja en dan heb je nog meer disconnected spelers, dit is gewoon de beste oplossing om alleen leden te krijgen en zoveel mogelijk spelers die ook echt spelen dus geen disconnected mensen
    We love FEYENOORD

PKR speler
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Chips
    3,049
    Bracelets
    timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thomaskenke Bekijk berichten
    Ik zat net even via een andere pc op pkr.nl te kijken, toen ik zag dat de tijd een uur later stond vermeld.
    Toen ik me inlogde zag ik dat de tijd wel weer gelijk liep.
    Misschien iets om naar te kijken
    Cheers!
    test test

Premium Member Yehhhh's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Chips
    51,636
    Bracelets
    Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timhessel Bekijk berichten
    test test
    Wow Tim met zoveel chips kan je gaan rentenieren
    [SIGPIC][/SIGPIC]

PKR speler
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Chips
    3,049
    Bracelets
    timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum!  timhessel is met acht bracelets de held van het forum! 
    Hehe

De tijd zou nu goed moeten staan?

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    2,716
    Bracelets
    bergkampd loopt met drie bracelets om de arm  bergkampd loopt met drie bracelets om de arm  bergkampd loopt met drie bracelets om de arm 
    hahaha inderdaad wel veel chips(A)
    play like its your last game

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Haha, en dan dat knopje DONEER er nog achter ook

PKR speler pokerOma's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    8,953
    Bracelets
    pokerOma is al vier bracelets waard  pokerOma is al vier bracelets waard  pokerOma is al vier bracelets waard  pokerOma is al vier bracelets waard 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Haha, en dan dat knopje DONEER er nog achter ook
    Tja, soms heb je van die mensen die nooit genoeg kunnen hebben :9

Liefs,

pokerOMa
    afbeelding

Forum rechten