Onderwerp: Wat kan er beter aan PKR.nl? (win chips!)
-
10-04-09 #121
-
10-04-09 #122PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
Hmm, ja dat kan met de verandering te maken hebben. Wat je kan doen is even in Tools (bovenin de groene balk) op 'markeer forums als gelezen' klikken. Vanaf dan zou het wel moeten werken
-
10-04-09 #123
Ik heb alles op gelezen gezet. Die knop had ik nog niet gevonden
Wel fijn inderdaad. Ik ga even opletten hoe het nu werkt, dan hoor je nog wel of het goed gaat
I'm not myself, I'm a replica of me
-
10-04-09 #124
Ik gebruikte sowieso alleen de ''nieuw'' functie, dat is veel makkelijker dan het forum doorzoeken. Het is een hele verbetering +1.
Als ik je weer reputatie kan toekennen.
weg
-
10-04-09 #125
Oh die nieuw functie kende ik ook nog niet hihi. Weer wat geleerd. Ik heb je karma gegeven als het goed is
(al weet ik daar ook nog niet alles van haha)
Reputatiepunten zijn karma? Ik heb er 36 zie ik net. Geen idee hoe ik er aan kom
-
10-04-09 #126PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
Jup, reputatie is karma. Als je links in de groene balk op instellingen drukt zie je de laatste 10 die je hebt gekregen, met soms een berichtje erbij waarom. De laatste is van mij, en omdat ik zelf al veel karma heb krjig je als ik het je geef meteen een boel, iets van 15 punten ofzo in 1 keer
-
10-04-09 #127
Groene balk links.. ? ehh mis ik iets?
Bij mij is het een blauwe balk aan de bovenkant waar 'instellingen' in staat
Ik zie van jou iets staan daar
(Sorry voor het off-topic!)I'm not myself, I'm a replica of me
-
10-04-09 #128PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
Oh, ja groen, blauw, whatever. Ik bedoelde dat de knop aan de linkerkant van die balk zat :P
-
10-04-09 #129Banned
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 34,638
- Bracelets
1. Als je een berichtje "edit" word dit niet als "nieuw" aanzien. Mss kan dit veranderen :?
Het is tenslotte toch een "nieuw" stukje
2. Ook de report-button Tim wat doet die eigenlijk juist :? Ik heb deze vanmorgend de eerste maal gebruikt (zonder enige twijfel was dit ook terecht) en zie dat het postje wel verwijderd is (of ik vind het niet). 8-)
Nu dit postje hoorde hier iig niet thuis, en nu had ik ff een idee.
Is het niet mogelijk dat wanneer je een post "report" deze automatisch ff niet leesbaar word voor andere leden/gasten tot dat iemand van jullie (Admin/mod's) de kans heeft gekregen dit te bekijken.
Het was een engels postje over hypotheekleningen en bevatte een link naar een site, dus het hoorde hier niet echt thuis. Wij proberen hier allemaal rijk te worden en dan komen ze met zoiets, whoahahaa. Er waren toen 2 leden (ik +1) en iets van een 17 gasten dus mss zou het nog niet eens zo een slecht idee zijn.
Ik dwaal hier een halve/hele dag/nacht rond en zie ik zoiets (de 2de maal nogmaar, maar wel op 3 nachten) drop ik daar ook direkt een engels antwoord op.
Nu is het wel niet echt vriendelijk dan, maar ja ze snappen wel dat er op gelet word. Als het dan moest gaan dat deze post onleesbaar word, gaan deze spammers mss de moed wel wat laten zakken om hier uit te pakken met idioote post's. (Daar ben ik al voor opt forum eh
)
Natuurlijk twijfel ik er niet aan dat ook hier weer misbruik van gemaakt kan/zal worden, maar dat kun je mss oplossen door er sanctie's tegenover te zetten. De reporter moet een deftige reden opgeven en jij (of 1 vd "chiefs") beslist of deze gegrond is of niet. En kom nu niet af met misklik eh mensen, je moet een reden geven dus 1 klik volstaat niet.
Bv bij een eerste misbruik -3 karma & - 500 chips een tweede -5 karma & - 2000 chips en bij een derde ben je blut
-
10-04-09 #130
Haha ok :P Tnx voor de uitleg in ieder geval

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google