Ik heb de vraag al vaker gesteld, maar ik wil nog altijd nieuwe dingen horen... er zijn vast nog wel puntjes waar jullie aan ergeren, of wat volgens jullie beter kan
Zo zei iemand laatst nog dat de zoekfunctie op de Wiki zo moeilijk te vinden is. Die heb ik nu duidelijker in beeld gezet. Ook de reputatie heb ik laatst ingevoerd, en voor nieuwe leden die niet weten waar ze heen moeten is er nu een duidelijkere introductie.
Nog meer puntjes?
Iedereen die goede ideeën, suggesties of klachten heeft krijgt een paar extra chipjes voor het meedenken![]()
Onderwerp: Wat kan er beter aan PKR.nl? (win chips!)
-
04-03-09 #1PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
Wat kan er beter aan PKR.nl? (win chips!)
-
04-03-09 #2
wenie hoe, maar de drempel om een wikipagina te shrijven moet lager zijn
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
04-03-09 #3PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
Dat is een goede inderdaad... ik weet ook niet zo goed hoe. Ik heb een duidelijke introductie geschreven denk ik, en er werden zelfs prijzen voor uitgeloofd, maar men vindt het eng of moeilijk het zelf te proberen. Grootste probleem van een wiki... ik weet nog niet zo goed hoe we dat aan moeten pakken
-
04-03-09 #4
Misschien om de paar weken een onderwerp verzinnen voor de wiki zodat degene die er kennis van heeft of iets wil delen los kan gaan..
je verzint bijvoorbeeld voor de komende 2 weken bankrollmanagement..
en dan kan iedereen z'n stukkie erover kwijt..
over 2 weken snij je bijvoorbeeld een stukkie over positiespel aan..
Maar op zo'n manier dat een onderwerp goed wordt aangekondigd (in een bepaalde rubriek vant forum) om de interesse te wekken...
op het moment dat het onderwerp aangekondigd wordt in het forum geef je een directe link naar de wikipagina..
eigenlijk moet je het zien als reclame maken via t forum
(natuurlijk kan je de wiki blijven updaten buiten die 2 weken, maar zo schijn je er af en toe een lichie op)
Bijvoorbeeld een forum onderwerp "Wiki Topic van de Maand" (het is maar een ideetje)
-
04-03-09 #5PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
Best een goed idee, daar ga ik eens over nadenken
-
04-03-09 #6
Wiki en pokerschool
Laat maar even weten wat je allemaal nog in de wiki of pokerschool wilt hebben... Help graag mee vanaf deze zijde..
Most of the money you'll win at poker comes not from the brilliance of your own play, but from the incompetence of your opponents.
-
05-03-09 #7Banned
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 34,638
- Bracelets
Thx straycat
Euhm een knopje voor de laatst gelezen berichten of gevolgde discussies, heb het nogal vaak dat ik dus gewoon nimmer weet waar het postje stond.
Vooral postjes die ik volg maar (nog) niet heb op gereageerd.
Een max van 10 ofzo he of zit dat hier al ergens verstopt dat ik het nogni gevonden heb
-
05-03-09 #8
onder het kopje zoeken kan je wel de laatste berichten van de dag zijn, ik weet niet of je dat bedoeld?
-
05-03-09 #9PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets
-
05-03-09 #10PKR speler
- Ingeschreven
- Dec 2008
- Chips
- 1,359
- Bracelets
-Waarom werkt het snel reageren eigenlijk niet onder een topic?
Voor de wiki kun je ook gewoon gaan betalen. Geef iemand een X-aantal dollar op PKR voor een artikel.Doe mee aan de Pokerprijsvraag!

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google