Ja
Nee
Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Ik gebruik de software niet En heel veel andere ook niet? Daarom misschien:P? Dat is idd een reden om niet te stemmen, en niet op nee
"There is more to poker than life."
Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Ik gebruik de software niet En heel veel andere ook niet? Daarom misschien:P? Maar met een uitleg krijg je wel een beter beeld over het programma + eventueel de neiging om het aan te schaffen omdat het zeker weten helpt ;_)
Oorspronkelijk geplaatst door BokitoNL Maar met een uitleg krijg je wel een beter beeld over het programma + eventueel de neiging om het aan te schaffen omdat het zeker weten helpt ;_) Nou kom maar op met dat artikel....
Oorspronkelijk geplaatst door BokitoNL Maar met een uitleg krijg je wel een beter beeld over het programma + eventueel de neiging om het aan te schaffen omdat het zeker weten helpt ;_) zelfs dan snap ik het nog niet ben ik bang voor:?
music is my only god,use it to prenounce my vision. music brings the prophecy. hardstyle is my true religion 8-)
Je ziet hem binnen 2 weken verschijnen
Oorspronkelijk geplaatst door BokitoNL Je ziet hem binnen 2 weken verschijnen COOL!