Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Interesse Poker Officer artikel met voorbeelden

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Bekijk poll resultaten: BokitoNL verdient een Forum-Ban

Stemmers
30. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

16 53,33%
  • Nee

14 46,67%
    PKR speler BokitoNL's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    3,174
    Bracelets
    BokitoNL loopt al met vijf bracelets rond 

Interesse Poker Officer artikel met voorbeelden

Vote in de poll als je interesse hebt, bij voldoende interesse ga ik er aan beginnen

Topic sluit na een week.

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BokitoNL Bekijk berichten
    Vote in de poll als je interesse hebt, bij voldoende interesse ga ik er aan beginnen

Topic sluit na een week.
    Heb je zelf geen interesse??

Of stem je niet graag op ja in je eigen poll 8-)
    "There is more to poker than life."

Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    3,174
    Bracelets
    Hehe, heb alleen gestemd om te kijken naar de votes :P

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Een uitleg over hold em manager lijkt me ook wel wat!!

Zit te denken om mijn cashes van vandaag te gebruiken om wat aan mijn cash game leaks te gaan doen dmv HEM.

PKR speler timoty91's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Chips
    7,803
    Bracelets
    timoty91 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    graag!

PKR speler TableGrinder's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Chips
    5,659
    Bracelets
    TableGrinder loopt al met vijf bracelets rond 
    Ja! goed idee
    ben het wel met iwud eens dat Holdem manager ook leuk zou zijn
    grinding the tables

Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    3,174
    Bracelets
    holdem manager is lastiger voor mij door zn uitgebreidheid . Er staat overigens een gratis filmpje op een ander nederlands forum (weet niet als ik mag linken hiernaartoe) die je uitgebreid verteld hoe je holdem manager kan gebruiken om je game te reviewen

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    Tuurlijk mag je wel links van andere sites plaatsen:

http://www.nederpoker.com/poker-vide...emmanager.html

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    Even een BUMP............want ik snap niet dat er maar zo weinig mensen JA stemmen. :?

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Even een BUMP............want ik snap niet dat er maar zo weinig mensen JA stemmen. :?
    Ik gebruik de software niet En heel veel andere ook niet? Daarom misschien:P?

Forum rechten