Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe vaak zou je moeten winnen op een $1 regular 10 seater?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.
Resultaten 1 tot 6 van de 6
    PKR speler
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Chips
    3,822
    Bracelets
    GIFrank loopt met drie bracelets om de arm  GIFrank loopt met drie bracelets om de arm  GIFrank loopt met drie bracelets om de arm 

Hoe vaak zou je moeten winnen op een $1 regular 10 seater?

Als je beter dan gemiddeld op de 1$ Double Thru tafels speelt, mag je verwachten dat je meer dan 50% in de top 5 eindigt.

Maar mijn vraag is: hoe vaak zou een goede speler* in de top 3 kunnen/moeten eindigen van een 1$ - 10 seater regular op PKR?

Iemand enig idee?

P.s. ik snap dat echt goede spelers niet meer aan 1$ tafels zitten, maar dat terzijde.
    Mastering Hold'Em...

PKR speler
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Chips
    2,417
    Bracelets
    doopie is nog maar een beginner 
    Je hebt natuurlijk altijd te maken met variance en een goede speler zal niet snel op een low limit tafels gaan spelen omdat hier de speelstijl anders is. Veel beginners raisen continue of gaan all-in als ze maar een aas zien de enige manier om dus echt winstgevend te spelen is om wat tighter te gaan dan de rest.

PKR speler
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Chips
    2,918
    Bracelets
    snellekneh is nog maar een beginner 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GIFrank Bekijk berichten
    Als je beter dan gemiddeld op de 1$ Double Thru tafels speelt, mag je verwachten dat je meer dan 50% in de top 5 eindigt.

Maar mijn vraag is: hoe vaak zou een goede speler* in de top 3 kunnen/moeten eindigen van een 1$ - 10 seater regular op PKR?

Iemand enig idee?

P.s. ik snap dat echt goede spelers niet meer aan 1$ tafels zitten, maar dat terzijde.
    Ik ben aan het grinden op de 1$ regular en ik probeer er altijd 1 op de 4 te winnen. En dan ook eerste worden. Dan maak ik 0.10ct winst. Maar het gebeurt vaak dat ik er 1 op de 3 win en tussendoor nog 2de en 3de word. Dit is natuurlijk allemaal gemiddeld. Op de 1$ is het ook lastig grinden omdat de rake 0.20$ bedraagt. En dan gaat er ook nog 0.01$ van elke speler naar de rankings freeroll. Dus als je wint win je 4.90$. Zoals je ziet moet je dus goed je best doen.
    The more action the better. 8-)

Centen-schraper luca15's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    24,299
    Bracelets
    luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum! 
    om quitte te spelen op de $ 1,- DT moet je 3 van de 5 winnen (inleg = $ 1,- + $ 0,20 rake x 5 = $ 6,- 3 x verdubbelen = 3 x $ 2,- = $ 6,-)
    Nou denk ik niet dat je dit over 5 spelletjes moet bekijken, maar eerder over 500, want je hebt van die dagen/weken dat er niets lijkt te lukken, en soms win je er 25 achter elkaar.
    Daarnaast kun je je BR natuurlijk ook wat sneller op laten lopen door b.v. bonussen vrij te spelen.

Als je een goede BRM met jezelf afspreekt moet het je uiteindelijk lukken om, ondanks de 20% rake op deze limiet een redelijke BR op te bouwen.

Ik ben zelf begonnen op de 10 ct. tafels en toen ik $ 5,- had ben ik alleen maar deze $ 1,- DT's (en uiteraard de PKRNL Freeroll) gaan spelen en wilde eerst deze tafel 100 x kunnen betalen voordat ik een stapje hoger wilde. Nu speel ik alleen de $ 2,- + $0,35 rake totdat ik deze 100x kan betalen. En dan het volgende stapje..... wie weet misschien zit de WSOP in Vegas er toch nog een keer in. (over een jaartje of 100)
    UnderTheGunafbeelding

PKR speler
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    6,019
    Bracelets
    glamourqueen is nog maar een beginner 
    Zou wel leuk zijn ,ik zeg leef verder in die illusie komt t zeker goed.

PKR speler
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Chips
    3,822
    Bracelets
    GIFrank loopt met drie bracelets om de arm  GIFrank loopt met drie bracelets om de arm  GIFrank loopt met drie bracelets om de arm 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doopie Bekijk berichten
    Veel beginners raisen continue of gaan all-in als ze maar een aas zien de enige manier om dus echt winstgevend te spelen is om wat tighter te gaan dan de rest.
    Ik heb idd gemerkt dat tight spelen vaak voldoende is om in de prijzen te komen, zeker bij Double Thru's. De all-ins vliegen soms om je oren...
    Mastering Hold'Em...

Forum rechten