Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.
Resultaten 81 tot 90 van de 3404
    PKR speler
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    19,485
    Bracelets
    Avw1982 heeft de eerste bracelet al binnen 
    8e in de $1,500 Guaranteed. Kreeg er $72 voor.

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    34,638
    Bracelets
    tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chrisbiba Bekijk berichten
    Kan mijn bankroll niet aan. :P Ik heb geleerd van mijn fouten dus ik ga niet meer mn hele bankroll riskeren, maximaal toernooien met een buy in van 10% van mijn bankroll.
    Alst op is stort je toch gewoon bij

PKR speler chrisbiba's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    chrisbiba staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tFliPPeRKe Bekijk berichten
    Alst op is stort je toch gewoon bij
    Ben een freeroller, mijn doel is ooit 100$ bij elkaar te winnen zonder een deposit te doen.
    Ooit ga ik denk ik wel een deposit doen maar ik heb besloten eerst echt goed te worden voordat ik daaraan begin.

PKR speler
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    19,485
    Bracelets
    Avw1982 heeft de eerste bracelet al binnen 
    Net tweede geworden in de Terminator Two (Speed). Mn tegenstander wist toch 2x toe iets te veel geluk te hebben. Al blijf mn K8 staan tegen haar 86 had ik mn tweede toernooizege binnen. :'(

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    34,638
    Bracelets
    tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum! 
    maar ik heb besloten eerst echt goed te worden voordat ik daaraan begin.
    Goei idee, had ik ook eens over moeten denken
    Alhoewel kaartjesspelen me nogni teveel gekost heeft, rijk ben ikker iig nogni van geworden :'(

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Vandaag ga ik wel lekker..., mijn verlies van de afgelopen dagen weer flink goed gemaakt...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

PKR speler chrisbiba's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    chrisbiba staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Probeer met 0,09+0,01 SNG's 10 seaters van 0,20$ 10$ te maken, sta nu al na 3 dagen op 2,85$ dus gaat lekker. Daarna overstappen naar 0,90+0,10 SNGs, daar is tenminste een normaal niveau..

PKR speler TelhmaLara's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    1,177
    Bracelets
    TelhmaLara is al op de goede weg 
    Ben een freeroller, mijn doel is ooit 100$ bij elkaar te winnen zonder een deposit te doen.
    Ooit ga ik denk ik wel een deposit doen maar ik heb besloten eerst echt goed te worden voordat ik daaraan begin.
    gho, daar ben ik wel jaloers op, maar ik kan dat niet, freerole spelen, ik heb nog maar 1 keer een prijsje kunnen winnen (80cc) en heb er toch al veel gespeeld. ik kan enkel de ring games goed spelen, al heb ik vandaag toch weer leuk verlies gemaakt.

altijd in die handjes waarbij je even niet goed oplet. en dan maak ik juist het veel te fataal foutje :P
    ben vandaag met een full house verloren van een 4 of a kind. en eigenlijk, had ik dat verlies zwaar kunnen beperken. maar het was ik die de all in deed, terwijl ik beter even rustig had moeten uitzoeken wat mijn tegenstander eigenlijk had.

ach ja, even goed gevloekt, en wat liggen zeuren aan de tafel (sorry hiervoor) en daarna heb ik er een goed over nagedacht, en ik heb er uit geleerd.

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Probeer met 0,09+0,01 SNG's 10 seaters van 0,20$ 10$ te maken
    wist niet eens dat die STT's bestonden

Premium Member BUZZZIE's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Chips
    13,590
    Bracelets
    BUZZZIE staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BdeB75 Bekijk berichten
    wist niet eens dat die STT's bestonden