Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.
Resultaten 881 tot 890 van de 3404
    Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    Heel netjes vragen aan support.

''Ik had alles goed gepland maar omdat pkr er meerdere malen uitlag door updates, klopt mijn planning niet meer. Had t tot op de dag gepland waardoor ik nu dus ongeveer 1 dag tekort kom. Ik zou het zeer waarderen als ik dus 1 dag extra kan krijgen''

just try,...............

Wel in t engels please
    Mijn engels is wel een beetje bad... maar ik ga het proberen

(sorry voor de 2 berichten)
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riekje Bekijk berichten
    Mijn engels is wel een beetje bad... maar ik ga het proberen

(sorry voor de 2 berichten)
    Goodluck...

Hoop het voor je...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Hello!
    I have a question about the reload bonus.
    I planned my games and the rake I have to pay so that I would clear my bonus this week/today.
    But, PKR has had some updates and some server downtime, and because of that I couldnt play and stick to my schedule.

Is is possible I can have an extra day (or 2) to clear my bonus? I only need 10.000 points.

It would be a shame if I cant clear it because of problems with the PKR server.
    "There is more to poker than life."

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Mn ring staat op 4x mn inleg.

In Phase heb ik me door 2 en 3 heen geworsteld, dus Ticket 4
    En een phase 1, ticket 1 behaald....

Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Niet gelukt met extra tijd, dus heb al mijn geld van mijn account afgehaald.

Ik heb nog wel een phase 2 ticket dusz die ga ik gebruiken!

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Dus we zien Riekje binnenkort terug als ??? :P

Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jweetje Bekijk berichten
    Dus we zien Riekje binnenkort terug als ??? :P
    denk dat ik naar cake ga:P

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riekje Bekijk berichten
    denk dat ik naar cake ga:P
    /Boo 8-)

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Heb maar 3 DoNs gespeeld, gelukkig allemaal gewonnen 8-)

Ben me ff an t opladen voor nieuwe reload

Nu slape...... ZzZZZzZZZzZzzZzzZzzzZzzzZZZZZzzzZzZzZz...........

PKR speler FreakuenC's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    14,450
    Bracelets
    FreakuenC loopt al met vijf bracelets rond 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    Heb maar 3 DoNs gespeeld, gelukkig allemaal gewonnen 8-)

Ben me ff an t opladen voor nieuwe reload

Nu slape...... ZzZZZzZZZzZzzZzzZzzzZzzzZZZZZzzzZzZzZz...........
    wat is zo een DoNs ??

grtz
    RiVeRSiDe MoFo's!!! afbeelding
    GeScHiFt vLaaMs SpAm PiRaaTjE

Forum rechten