Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.
Resultaten 821 tot 830 van de 3404
    PKR speler
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    10,958
    Bracelets
    Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard 
    wat zal ik zeggen ik had mmezelf voorgelogen niet meer savonds SNG te spelen drama!!!

Al goed op d e bubble verliest mijn QA van KTo en hij had genoeg blinds left maar vond het gen oeg om all in te gaan ik zat al op 5000 anders op 7000 maar ja 10 op river !!!!1 dus weer ff geduld hebben enzo paar x bluffen terug op 3300 zucht, krijg ik JJ ah oh 1200 chippies gaat all in met A9 ( geen Aas gelukkig wat raar ?? ) weer terug op 5000. DOnk wint net zoveel en gelijk op hoogte met mij, uiteindelijk HU met hem gvd dat wou ik aan de ene kant niet en andere kant wel !!!

Eind goed al goed, ik preflop raise JK 2x BB hij gaat all in met TQo weer zo iets!
    IK call met JKO moet dan maar !!!

Flop 89< ah oh shit !!!! ) A turn Q uiteraard waarom niet Danku rigged river van pkr voor de koning !!! welkom 20 $ bij quadje van zeer welkom vandaag 40 $ winst gemaakt hoera !!! :9 :9 :9 :9 :9

Stop er gelijk mee !!!

Zat afgelopen week nog op 2 $ en nu op 100 dollar w0opieee allemaal sng'

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    zowat weer blut:{ tja, te hoog niveau, en dan 2 keertjes pech heb van die 15$ wel zowat de hleft aan rake al terug
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    gaat redelijk, al mijn $20 DoNs gewonnen en de $10 ietsje plus.....

PKR speler
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    10,958
    Bracelets
    Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard 
    Heerlijk tog om met je winst de volgedne dag te spelen gweoon niet verspeelt gewoon

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    34,638
    Bracelets
    tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum! 
    Kut .. Kutter & Kutst ....

Next will follow shortly

9/10 zal kutsterder worden :{

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    ITM of tewel laatste 20 in de 2,20 regular

Edit: FT

Edit: 7e (mmmm wordt te vaak 7e aan finale tafels)
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riekje Bekijk berichten
    ITM of tewel laatste 20 in de 2,20 regular

Edit: FT

Edit: 7e (mmmm wordt te vaak 7e aan finale tafels)
    $16,24 Well Done 8-)

Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    $16,24 Well Done 8-)
    Dank jewel!

Beter dan de bubble

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Vandaag twee keer onderstaand mailtje gekregen.

PKR NEWS - IwantUrdough fought a field of 10 tough competitors to take 1st place in the PKR Double Thru Tournament and $20.00. "It was an incredible display", said one observer, "everyone was on the edge of their seats".
    In de derde werd ik 5e (thnx dat jij de bubble op je nam domdy) en in de vierde haalde ik de top 5 helaas niet. Short stack all in met 88 en liep tegen QQ aan.

Helaas ging het op de ringgames iets minder. Ik flop de nuts en na een pot bet re-raise ik all in...........2 callers dus ik denk /yes!
    Maar ja, de op de river hitte 1 zijn full house.

Ach ja, soms zit het mee, soms zit het tegen 8-)
    "There is more to poker than life."

Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    Ik zag die ringgame had net je tafel open! die was idd zuur

Forum rechten