Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.
Resultaten 71 tot 80 van de 3404
    PKR speler chrisbiba's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    chrisbiba staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BdeB75 Bekijk berichten
    ik vraag me dan ook af, met welke handen je pushed en vanaf welke positie
    Geloof me in die freerolls maakt dat de positie zoveel uit. Hier even een paar voorbeelden die ik in 10 minuten spelen heb gevonden, al moet ik toegeven dat het niveau van freerolls op PKR wel iets hoger is(ik ben optimize):
    afbeelding

Gelukkig wordt het niveau wel wat hoger als je verder in het toernooi zit.

edit: LOL
    afbeelding

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    AA.. is preflop de nuts...

Die leg ik echt niet weg als iedereen allin is gegaan...
    Alleen al voor het gevoel dat je de nuts hebt, om ze weg te leggen..., nee doe ik niet...

Ik weet ook wel dat je kansen slinken, met meerdere mensen allin...

Maar nou het volgende scenario...

De eerste die allin gaat heeft 67 suited, en denkt... niemand gaat me callen in de eerste hand...

Nummer twee heeft een paartje 88, die denkt.. coinflip....

Nummer drie heeft QQ, denkt ach... kheb er wel zin in...

En dan als laatst jij de AA weg leggen? Nee dacht het niet...

Het folden van AA, is mijns inziens alleen gebasseerd op het feit dat iemand al allin is gegaan met een AK of AQ of A-mindere kicker, waardoor je een extra out mist....

Zo denk ik er over, de boeken zullen mogelijk wat anders zeggen..
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    Ik kan me echt niet voorstellen dat er een boek of pro is die zegt dat je AA pre-flop moet folden. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Bijvoorbeeld in een toernooi waar je nog met zijn 6en overbent en 5 mensen winnen een ticket.. Maar normaal gesproken mag je AA pre-flop echt niet wegleggen lijkt mij.

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    met andere omstandigheden zou ik hem ook niet wegleggen, maar in dit geval..
    iedereen even grote stack... eerste hand.. 5 man in de hand...
    heb te vaak AA zien verliezen in zulke situaties en om dan je tournooileven in de eerste hand te riskeren vind ik iets te tricky..

ik leg ze weg en wacht een beter moment af om te verdubbelen..
    in een andere situatie (andere stack groottes) zou het waarschijnlijk weer heel anders zijn...zoals elke situatie weer anders is..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chrisbiba Bekijk berichten
    Hier even een paar voorbeelden die ik in 10 minuten spelen heb gevonden
    dat zijn leuke handen

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    34,638
    Bracelets
    tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avw1982 Bekijk berichten
    Altijd leuk zulke theorien van pushen of niet. Nog ééntje voor iedereen.

Je speelt een toernooi met een vrij hoge buy-in en je zit in de eerste hand. Je krijgt AA op de BB. Vier spelers zijn al all-in gegaan en dan ben jij. Wat doe je?
    Haha ook al slaagt het dikwijls tegen bij mij maar schuiven met die chippies zene

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Heb het alweer gehad voor vandaag...

Coinflipjes die de verkeerde kant op vallen...
    Hele vreemde calls, en daardoor bad beats om je oren krijgen...

Voorbeeld... 45s op de button, ik (first in pot dus raise 4xx bb), sb called, BB fold.

Op de flop 872 rainbow, ik maak een CB bet van 3/4 pot, word gecalled.
    Ik check de (blank) turn (want het callen van mijn raise, en CB bet geeft aan dat hij een sterke hand heeft..., dus no more money in the pot, en uitchecken)... river een 3...

wint die gast omdat hij met J3 spades was mee gegaan....

Andere hand, short stack op de button, eerste in de pot, ik heb A-9, ik push, de BB calt mijn allin (> 8X BB en is daardoor ook allin), heeft hij 5-3, en wint op de river met een 3....

This niet mijn dag vandaag...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    dat zijn vervelende dagen inderdaad...
    had gister een leuke STT eerste hand die ik speelde quads boeren (verdubbeld) 2e hand die ik speelde een set 3-en (weer wat ectra chippies).. vanaf de heads up ging het minder, toen had ik ze allemaal tegen...

maaarrrrruuuhhh bata, ff chillen en van het zonnetje genieten.. wel koppie insmeren

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    Soms kan poker zo irritant zijn.. Zit anderhalf aan 4 SNG tegelijk te pokeren, uiteindelijk maar 5 cent winst.

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    40,230
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    Kan je nagaan hoe t is met 20$ verlies
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door donuthare Bekijk berichten
    Kan je nagaan hoe t is met 20$ verlies
    Kan mijn bankroll niet aan. :P Ik heb geleerd van mijn fouten dus ik ga niet meer mn hele bankroll riskeren, maximaal toernooien met een buy in van 10% van mijn bankroll.

Forum rechten