Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?
-
25-08-09 #781
-
25-08-09 #782
leuke dagen. gister 15$ en win nu mn eerste 6 seater 1$ sng. 18,10$
. speel niet meer dan 1 toernooi achter elkaar, dan uurtje dr uit. verbeterd mn prestaties hoop ik
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
25-08-09 #783
Ik ga vandaag uber grinden op de $20 DoN tafels.
Wil er minstens 30 spelen voor me reload, need some points 8-)
-
25-08-09 #784MullieGuest
-
25-08-09 #785
-
25-08-09 #786MullieGuest
-
25-08-09 #787
-
25-08-09 #788
-
25-08-09 #789PKR speler
- Ingeschreven
- Jul 2009
- Chips
- 10,958
- Bracelets
wat een heerlijke dag!
Gister kdag, uiteindelijk met mazzel tog nog een sng geownne metveel geluk heel bizar.
En vandaag geen bad beats, ik bezorg ze alleen maar
QQ tegen AA runner runner flush etc 5A jj runner runner flush weer....
en uiteraard toen ik KK had, kwam er weer een A op de flop en die callt dus ik denk die heeft een A , maar had QQ allebei bang voor de aas en checken tot the river, dat noem ik nog is lief!
En nu 2x 2e in sng en 2x 1e
WAT EEN DAG, gister zat k weer op 10. en nu op 60!
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
Ik heb me schuld in sng eindelijk onder de 4 gekregen !!!! WOEPIE !!!
-
25-08-09 #790
ga eg rot. al 10 sng's gedaan. nooit hoger dan enkel keertje QJ of A10. geen AJ AQ AK AA KK of QQ ofzo gehad
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

LinkBack URL
About LinkBacks

Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google