Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.
Resultaten 601 tot 610 van de 3404
    Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Dat-meen-je-niet:{ Na al die mooie cashes???
    Benzinepomp=paysafe?
    Ja naar de mooie cashen.... en na al die bad beats.....

Benzinepomp = zeker paysafe
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    34,638
    Bracelets
    tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riekje Bekijk berichten
    Ben in middels mijn bankroll kwijt op pkr... dus ff naar de benzinepomp
    /shame :'(

Khoop dat je het wat beter lukt deze keer. Suk7

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DylanDevyn Bekijk berichten
    Mijn dag is goed begonnen, 250$ seat voor de $100K gtd. masters gewonnen
    Hoe heten die satelites? en welke tijden? Ik kan ze nooit vinden...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

PKR speler DylanDevyn's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    9,495
    Bracelets
    DylanDevyn heeft de eerste bracelet al binnen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bata4 Bekijk berichten
    Hoe heten die satelites? en welke tijden? Ik kan ze nooit vinden...
    Masters Stage 1,2 of 3...bij de toernooien

Ik was bij 1 begonnen, dus een seat van 270 voor $1.28

Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Not bad....

afbeelding

PKR speler DylanDevyn's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    9,495
    Bracelets
    DylanDevyn heeft de eerste bracelet al binnen 
    Not bad....
    Nee zeker niet, er begint over een half uur stage 1

Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DylanDevyn Bekijk berichten
    Nee zeker niet, er begint over een half uur stage 1
    Zag ik.. is een speed..., en dat is niet mijn ding...

afbeelding

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Zag ik.. is een speed..., en dat is niet mijn ding...
    Wat is er mis met speed? Turbo, dat is gokken^^ Speed dwingt je misschien een beetje om handen als J-T ook gewoon te spelen

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    trippled mn buyin op de ring vandaag

Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Mijn dag is prima verlopen..., gister een hele gezellige avond-nacht gehad in Papendrecht...

Clan Uallas had weer een poker avond georganiseerd... als ik foto's krijg toegezonden, zal ik weer een leuke sfeer impressie schrijven voor op het forum...

Clan Uallas is growing... heel leuk om te zien, dat mensen die elkaar hier en op PKR.COM ontmoeten elkaar opzoeken voor een gezellige pot poker in real life......

Mogelijk komen er meer "Clan's", en komt er ooit nog eens een "Clan competitie"...

Groet...

afbeelding

Forum rechten