Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.
Resultaten 51 tot 60 van de 3404
    PKR speler
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    19,485
    Bracelets
    Avw1982 heeft de eerste bracelet al binnen 
    PKR NEWS - avw1982 fought a field of 107 tough competitors to take 3rd place in the PKR Extended Tournament and $60.45. "It was an incredible display", said one observer, "everyone was on the edge of their seats".

Die Extended-toernooien zijn best relax.

PKR speler
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    19,485
    Bracelets
    Avw1982 heeft de eerste bracelet al binnen 
    Aaagh vloog er bij Springfest #5 er net uit voor het geld. Mn tegenstander moest weer zo graag zn 4-outertje hitten.

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chrisbiba Bekijk berichten
    Wat een donks aan die freerolls zeg, is eigelijk niet meer leuk.
    Het is de 3e hand ofzo ik krijg JJ (heb 1500 chips) en ik ga all in (tis ten slotte maar een freeroll en ze callen met de raarste handen) en iemand met 3000 chips called me met zijn AJ, ik win. Op zich niks raars tot hier, maar dan 2 handen verder ofzo raist diezelfde persoon naar 280 pro-flop terwijl de blinds nog maar 10-20 zijn. Ik heb AJ dus ga all in want het is een freeroll, callt hij met QJ ik win, hij eruit en ik triple up in een paar handen. Ik maak elke keer dat ik een freeroll speel van dit soort dingen mee en vaak vlieg ik er nog uit ook..

Ik snap ook wel dat dit beginners zijn maar ik kan me echt voorstellen dat ik ooit zo heb gespeeld. o.o

edit: Ja hoor dit gaat nergens meer over.. Lig er alweer uit tegen zo'n speler.

Grappig je zegt zelf regelmatig.. .ik doe dit!!! want het is maar een freeroll...
    En later klaag je dat je er uit ligt door zoon speler...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Ik zat precies hetzelfde te denken doen ik het las...........dacht even dat het aan mij lag

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    34,638
    Bracelets
    tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bata4 Bekijk berichten
    Grappig je zegt zelf regelmatig.. .ik doe dit!!! want het is maar een freeroll...

+1

(alst lukt )

vrdmm dus weer ni eh

PKR speler chrisbiba's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    chrisbiba staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bata4 Bekijk berichten
    Ja ik ga alleen all-in als ik een hand heb omdat ik weet vaak gecalled te gaan worden door handen als QJ, maar ik ga er vaak ook uit tegen dit soort handen..
    Mischien wat verwarrend uitgelegd.

PKR speler Settler11's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    20,368
    Bracelets
    Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard 
    Call je dan ook QJ als er al 2 deelnemers all-in zijn?
    Jij bent als laatste die nog voor de pre-flop een move maken.
    (deze vraag is alleen voor chris bedoeld)

PKR speler chrisbiba's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    chrisbiba staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Settler11 Bekijk berichten
    Call je dan ook QJ als er al 2 deelnemers all-in zijn?
    Jij bent als laatste die nog voor de pre-flop een move maken.
    (deze vraag is alleen voor chris bedoeld)
    Nee ik wacht in freerolls altijd op een redelijke hand en dan vaak pushe, of we moeten al verder in het toernooi zitten. Dus handen als AJ AQ AK AA KK QQ JJ 1010 altijd flinke raisen pre-flop of all-in gaan, grote kans dan je gecalled wordt met een slechtere hand.
    En als er al 2 mensen all in zijn fold ik 1010, AJ en AQ vaak wel.

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik vraag me dan ook af, met welke handen je pushed en vanaf welke positie

PKR speler Settler11's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    20,368
    Bracelets
    Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard 
    okidoki

Forum rechten