Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.
Resultaten 41 tot 50 van de 3404
    Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    oh oh oh. als je niet raist voor de flop, en je krijgt 4 van 1 kleur op de flop, alleen lage bets callen, zeker niet raise, oft moet 1vs1 zijn
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    21,989
    Bracelets
    Essential staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Vanmorgen kwam ik uit bed en dan begint mijn vaste riedeltje koffie pc aan pkr opstarten kijken wie gisteren de pkr open en de grandprix hebben gewonnen.
    Volgende wat ik dan doe is naar de 100nl tafels om te kijken of er wat leuks loopt.
    Ik schuif aan op 2 tafeltjes en begin te spelen.Dan rinkelt de telefoon ik neem op mijn vriendin weet je wat voor dag het is mijn reactie ? Vrijdag de 13e zegt de laatste vrijdag de 13e kost me1400$ en een keyboard erg lief van haar om me daar aan te herinneren.
    Bijgelovig of niet vandaag ben ik extra voorzichtig lol.

Premium Member BUZZZIE's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Chips
    13,590
    Bracelets
    BUZZZIE staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    :O:O.. tis idd vrijdag de 13de :O:P
    Ik zal ook oppassen
    Raisen is zilver, Re-raisen is goud 8-)

PKR speler Settler11's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    20,368
    Bracelets
    Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard 
    Wie er juist in geloofd krijgt de klappen, athans, zo heb ik het ervaren. Dit is trouwens al de 2de vrijdag de 13de dit jaar.

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    vrijdag de 13e? nonsens, ik zit nu al 4 en half uur in een toernooi op pokerstars
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler chrisbiba's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    chrisbiba staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    bankroll 10x vergroot in 4 dagen.

Won vrijdag 10 cent in een freeroll op een pokerspel en heb daar nu met 0,01$ buy in heads up en later 0,10$ sit and go's 1$ van gemaakt. :P

Zou het me lukken in een week tijd mijn bankroll 100x te vergroten?
    Dit is trouwens wel wat anders dan 5,50 en 3,30$ buy in sit and go's die ik gewend ben, maar je moet ergens beginnen wanneer je blut bent als freeroller..

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chrisbiba Bekijk berichten
    bankroll 10x vergroot in 4 dagen.
    Lijkt mij ook wel wat om mijn bankroll 10x te vergroten in 4 dagen, maar moet dan wel erg veel geluk hebben.

Had net nog even een uurtje vrije tijd voor ik naar mijn werk moet, dus maar even twee cashgames gespeeld.
    Net iets meer dan $40 gewonnen, als dat toch eens mijn dagelijkse uurloon zou zijn................

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    Ben alweer blut, dacht ff met mn 2 euro de 5 card draw cashgames te veroveren.. Maarja alles zat tegen dus kan weer opnieuw beginnen met niks, ook op PKR alles weer kwijt.
    Begin van een bankroll is altijd lastig op te bouwen als freeroller, maar als het lukt geeft het wel een super gevoel!

Premium Member BUZZZIE's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Chips
    13,590
    Bracelets
    BUZZZIE staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Deze probeerde ik terug te vinden!!:

Blinds are now $0.05/$0.10
    Button is at seat 2
    Seat 1: 19ed55 - $0 (away from table)
    Seat 2: TRISHY91 - $3.34
    Seat 3: COPA5978 - $9.86
    Seat 4: seagullian - $11.52
    Seat 5: BUZZZIE - $1.10
    Seat 6: K1nG3r - $4.92
    Moving Button to seat 3
    COPA5978 acknowledges a nice hand.
    seagullian posts small blind ($0.05)
    BUZZZIE posts big blind ($0.10)
    Shuffling Deck
    Dealing Cards
    Dealing [Ks As] to BUZZZIE
    seagullian says thank you.
    K1nG3r folds
    Player [19ed55] rebuys $2
    TRISHY91 calls $0.10
    COPA5978 calls $0.10
    seagullian calls $0.10
    BUZZZIE raises to $1.10 (all-in)
    BUZZZIE cheers.
    TRISHY91 calls $1.10
    COPA5978 folds
    seagullian folds
    TRISHY91 shows [Ah 8s]
    BUZZZIE shows [Ks As]
    Dealing Flop [Kc Kd Th]
    Dealing Turn [Qc]
    Dealing River [Js]
    Taking Rake of $0.24 from pot 1
    BUZZZIE has Straight, Ace high
    TRISHY91 has Straight, Ace high
    BUZZZIE ties, and wins $1.08 with: Straight, Ace high
    TRISHY91 ties, and wins $1.08 with: Straight, Ace high

"t zat niet mee gister.. alle coinflipjes verloor ik en ik speelde ook niet best..
    Maar 't geld is nog niet op.. dus weer langzaam uitbouwen maar (of snel mag ook) :P
    Raisen is zilver, Re-raisen is goud 8-)

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    Wat een donks aan die freerolls zeg, is eigelijk niet meer leuk.
    Het is de 3e hand ofzo ik krijg JJ (heb 1500 chips) en ik ga all in (tis ten slotte maar een freeroll en ze callen met de raarste handen) en iemand met 3000 chips called me met zijn AJ, ik win. Op zich niks raars tot hier, maar dan 2 handen verder ofzo raist diezelfde persoon naar 280 pro-flop terwijl de blinds nog maar 10-20 zijn. Ik heb AJ dus ga all in want het is een freeroll, callt hij met QJ ik win, hij eruit en ik triple up in een paar handen. Ik maak elke keer dat ik een freeroll speel van dit soort dingen mee en vaak vlieg ik er nog uit ook..

Ik snap ook wel dat dit beginners zijn maar ik kan me echt voorstellen dat ik ooit zo heb gespeeld. o.o

edit: Ja hoor dit gaat nergens meer over.. Lig er alweer uit tegen zo'n speler.

Forum rechten