en nu de kaas, offe de hamvraag. Hoe ging je telkens blut(ik heb ook paar keer 5$ gehad, laatste keer maakte ik er 40$ van en ging toen blut, puur door domheid, spelen als je moe ben, of gewoon uit irritatie te lang doorspelen)
Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?
-
10-03-09 #31Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
10-03-09 #32
Als je zonder geld uit te geven mee kunt doen aan een +/-50$ buy in sit and go en zo'n +/-200$ kunt winnen (6 player sit and go, 2 plaatsen in de prijzen) dan is de verleiding gewoon heel groot. Maar het niveau ligt daar gewoon verschrikkelijk hoog, zeker als je gewend bent 1-5$ buy-in toernooitjes te spelen.
2 keer ben ik zo blut gegaan en 1 keer sloeg ik op tilt door een verschrikkelijke reeks en verloor ik alles aan een cashtafel met veel te hoge blinds.
Maarja daar leer je wel van. :P
-
10-03-09 #33
Oh oh oh wat ben ik toch een sukkel......................speelde net een satellite naar een 20K PKR points 3.5K road to vegas freeroll.
Zat dik in de chips (5e of 6e plek ofzo) krijg ik A8 ruiten in de BB.
Flop is 2 ruiten met 8 als mid pair voor mij.
SB min bet, ik raise hij callt. Turn, hij bet ik call. River wederom een blank voor mij. SB min bet, ik call. Wint de SB met de 9 die ook op de flop kwam.
Zak daardoor naar de 15e plek (hoge blinds) en vervolgens ben ik kaart dood. Tot ik nog 1BB over heb en call met 99.
99 vs T4, hit meteen mijn set.......maar ja, BB hit runner runner straight.
15e plek, net buiten de prijzen (een ticket dus)
Kan iemand nog slechter spelen?????? Als ik op sit out was gegaan had ik t nog gered.
Ik schaam me diep.
-
10-03-09 #34
-
10-03-09 #35
-
11-03-09 #36
Lekkah...
-
11-03-09 #37
-
11-03-09 #38
Betah....
-
11-03-09 #39
9e van de 192.............$30 voor 3 uurtjes...............slecht uurloon lol
-
11-03-09 #40Junior Member
- Ingeschreven
- Feb 2009
- Chips
- 294
- Bracelets
Ik ben vandaag een sit and go gewonnen(multi table) en ik ben 73ste geworden in 50 premium freeroll.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google