Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.
Resultaten 31 tot 40 van de 3404
    Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    en nu de kaas, offe de hamvraag. Hoe ging je telkens blut(ik heb ook paar keer 5$ gehad, laatste keer maakte ik er 40$ van en ging toen blut, puur door domheid, spelen als je moe ben, of gewoon uit irritatie te lang doorspelen)
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler chrisbiba's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    chrisbiba staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Als je zonder geld uit te geven mee kunt doen aan een +/-50$ buy in sit and go en zo'n +/-200$ kunt winnen (6 player sit and go, 2 plaatsen in de prijzen) dan is de verleiding gewoon heel groot. Maar het niveau ligt daar gewoon verschrikkelijk hoog, zeker als je gewend bent 1-5$ buy-in toernooitjes te spelen.
    2 keer ben ik zo blut gegaan en 1 keer sloeg ik op tilt door een verschrikkelijke reeks en verloor ik alles aan een cashtafel met veel te hoge blinds.

Maarja daar leer je wel van. :P

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Oh oh oh wat ben ik toch een sukkel......................speelde net een satellite naar een 20K PKR points 3.5K road to vegas freeroll.
    Zat dik in de chips (5e of 6e plek ofzo) krijg ik A8 ruiten in de BB.

Flop is 2 ruiten met 8 als mid pair voor mij.
    SB min bet, ik raise hij callt. Turn, hij bet ik call. River wederom een blank voor mij. SB min bet, ik call. Wint de SB met de 9 die ook op de flop kwam.
    Zak daardoor naar de 15e plek (hoge blinds) en vervolgens ben ik kaart dood. Tot ik nog 1BB over heb en call met 99.
    99 vs T4, hit meteen mijn set.......maar ja, BB hit runner runner straight.
    15e plek, net buiten de prijzen (een ticket dus)

Kan iemand nog slechter spelen?????? Als ik op sit out was gegaan had ik t nog gered.
    Ik schaam me diep.

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straycat30 Bekijk berichten

Kan iemand nog slechter spelen?????? Als ik op sit out was gegaan had ik t nog gered.
    Ik schaam me diep.
    Ja die gast vande week bij de Pokerkampioen van Nederland.......

Was een heel mooi voorbeeld.. hoe je het NIET moet doen...., succes met verwerken.....
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bata4 Bekijk berichten
    ...., succes met verwerken.....

Heb al weer zo goed als gecashed in de MTT 1.5K freeroll.............dus dat doet wel weer goed!

Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Lekkah...

afbeelding

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    EDIT: zit al in t geld

Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Betah....

afbeelding

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    9e van de 192.............$30 voor 3 uurtjes...............slecht uurloon lol

Junior Member
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    294
    Bracelets
    Wendy1982 is nog maar een beginner 
    Ik ben vandaag een sit and go gewonnen(multi table) en ik ben 73ste geworden in 50 premium freeroll.

Forum rechten