Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20.
Resultaten 3.281 tot 3.290 van de 3404
    Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    VERDOMME!!!!!:'( :'( :'(

Mag ik even...

8 seater mini prime time.... Alles gaat goed... nog 2 tot de finaletafel..
    Ik vind AK en push, huge stack vind AQ en callt...
    Dont-fuck-me-now... Nee toch? niet nu toch? niet op dit cruciale make it or break it moment?

JAWEL HOOR! Op de river....

En dan wordt je 10e voor 40 dollar nadat je bijna 4,5 uur zit te focussen.

*veegt tranen weg en withdrawed.*
    happens
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Gister met zo n $60 on stake op een paar tafels kwam er ineens onaangekondigd bezoek.... Altijd leuk 8-) Lappy dichtgedaan.... Needless to say i lost all...... Happens........

PKR speler jeffferson's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    6,721
    Bracelets
    jeffferson loopt al met vijf bracelets rond 
    Vanochtend op 4 toernooien op partypoker 3x FT
    1x 3e coor $67, 1x 2e voor $320 en 1x 2e voor $660
    Ik zeg best prima voor een ochtend :P
    Just chilling and killing

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    14,938
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeffferson Bekijk berichten
    Vanochtend op 4 toernooien op partypoker 3x FT
    1x 3e coor $67, 1x 2e voor $320 en 1x 2e voor $660
    Ik zeg best prima voor een ochtend :P
    Damn...nice one!
    One shove, one kill.
    No luck, just skill.

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,131
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Very nice Jeffferson! Ga zo door.
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

PKR speler jeffferson's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    6,721
    Bracelets
    jeffferson loopt al met vijf bracelets rond 
    thanks guys hoop inderdaad so door te spelen partypoker speelt echt relax moet ik zeggen. Merk dat het steeds beter gaat. Straks ga ik het spelletje nog snappen joh hahaha
    Just chilling and killing

PKR speler CashChris (the real one)'s Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Chips
    3,828
    Bracelets
    CashChris (the real one) is nog maar een beginner 
    ring game 3-6 el jardi raised 18$ ik re-raise met qq 74$ flop 7-10-8 hij checked en ik ook want vermoed kk of aa van hem op de turn komt een q maar die valt heel raar (delayed) en was echt raar hoe die viel. hij bet 124$ en ik raise naar 334$ hij ging in en ik callde (uiteraard) pot was 2468$ hij laat 69 zien. geloof er niet veel meer van zeker hoe die q viel op het bord en op mijn pc.

van de week monte carlo kk vs q-10 ik shove pre flop in krijg gewoon een call flop 10-10 ect eruit ne 3 uur spelen grootste pot was dat

Nog een keer op prime time flop nut flush ship it in ander call trips full boat on river ook na dik 4 uur

net prestige 9 seater.
    krijg aa blinds groot genoeg om te stelen maar ik had nog middel stack size krijg gewoon een call van de leader die als een loose player genote staat laat a2 zien flop 22
    als ik die gewonnen had was top 3 en was goed in vorm ...
    ook na 4 uur en 38 min

ben geen fan geriggerd ofzo maar soms word ik er heeeeeel erg moe van en lijkt het wel of je toch niet kunt/mag winnen...

ik heb super slechte week gehad met 18 uur poker en 0 resultaad en goed spel.

ciao allen en gl
    Je kunt pas echt goed spelen als je
    happy in je vel zit 8-)

PKR speler CashChris (the real one)'s Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Chips
    3,828
    Bracelets
    CashChris (the real one) is nog maar een beginner 
    Vandaag 3 tourneys gepeeld
    2 eruit met aa vs a-q pre flop

laatste sunday prime time
    ga in met qq 4k chips blinds waren 50-100 die andere gast callt 70% van zijn stack met 5-9 flop 559 en op turn 9 ja daaaag!

Ik geloof er niet meer zoveel in zoals gezegd geen fan van gerigged maar ja je moet zeggen dat je wel gaat twijfelen op zijn minst ... ....

Ik ben iniedergeval weg op pkr voor alle anderen veel geluk!!

groetjessssss
    Je kunt pas echt goed spelen als je
    happy in je vel zit 8-)

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Yesh een break tru gewonnen voor 84 bucks...
    Gister 2e dus dit is wel even lekker

Mijn dag was dus prima... Wat gaat dat toch altijd op en neer he? Van blijdschap in verdriet en terug in minder dan een uur...:9

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    De upswing is begonnen... Heerlijk ochtendje met een shipped terminator voor 40$..

Fantastisch toernooi met precies alle aspecten van poker waar ik zo van hou, van short terugknokken naar een speelbare stack en uitbouwen naar een dominating lead waarna je de tafel gewoon volledig wegspeeld...

Love it!*)

Forum rechten