Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.
Resultaten 21 tot 30 van de 3404
    Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amsterdamosdorp Bekijk berichten
    Voorheen ging ik ook uit frustratie de verkeerde handen spelen en werd het alleen maar erger
    doe het nog af en toe, maar dat is meer met buien dat ik sowieso niet aan moet schuiven aan de tafel

PKR speler
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Chips
    1,359
    Bracelets
    Pokerprijsvraag.nl heeft de eerste bracelet al binnen 
    Ik heb gister (zondag) weer lekker de 2-4 limit aangestampt in Nijmegen
    Doe mee aan de Pokerprijsvraag!

PKR speler
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    19,485
    Bracelets
    Avw1982 heeft de eerste bracelet al binnen 
    Gisteren nogal zuur uit de Daily $12,5k gevlogen. Kreeg 1010 en na een raise gingen 2 spelers mee. Flop was 877. Na wat raisen kwamen we alle 3 all-in, zat ik tegen KK en 77.

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    zag gister nog leuke hand. 2 grote stacks all in. lag K 10 7. ene had KK ander 1010
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler chrisbiba's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    chrisbiba staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Ben een freeroller en ben weereens blut.. Zit eraan te denken om een deposit te doen maar dat mag niet van mijn ouders en het duurt nog een jaar voor ik 18 ben, beetje opvallend als dan opeens de rekening in de brievenbus valt. Jammer dat hier geen goed alternatief voor is.

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    Niet depositen! kheb er ook al vaak aan gedacht, en heb misschien al wel 30 keer van geenr eal money naar wel real money gegaan. altijd iets van 1 to 20$ maar voor je 18e er niet aan beginnen. probeer gewoon een freeroll te winnen, desnoods op pokerstars oid. speel de NL freeroll, en als je een keer wat wint, maak er dan wat van.(niet luisteren of wel luisteren, het is is aan jou)
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    Pokerstars ben ik van verbannen. Het was te verleidelijk om een nieuw account aan te maken om aan de nordic 2000$ freeroll mee te doen, had wel een bankroll opgebouwd van 1$ tot 50$ toen (en alles weer verloren). Maarja een minimale deposit van 10/20$ een keer kan toch geen kwaad lijkt mij.

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    mag ik je eerst eens vragen om wat over je ervaring te vertellen(aantal jaar, real money, intensief, bankrollmanagement:P) Weetje, eerst is een plan verzinnen hoe je aan de slag gaat, dan pas depositen

Premium Member BUZZZIE's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Chips
    13,590
    Bracelets
    BUZZZIE staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Net 3de geworden in 2 dollar buy in 24 man.. 6 seater.. vloog eruit met pre flop all in k10 tegen q10

Ik ben ook zo iemand die probeert vanuit de freerolls een bankroll op te bouwen :P
    ik teer nu nog steeds op de 70 cent die ik 3 weken geleden won in de NL freeroll :P

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    Wordt een redelijk lang verhaal denk ik. :P
    Het begon ruim 2 jaar geleden op PKR, daar heb ik eerst met playmoney gespeeld en leerde ik vanzelf de regels enzo. Toen ontdekte ik de freerolls en heb ik die een tijdje gespeeld omdat dat toch wat uitdagender was. Later kwam ik erachter dat er ook andere pokersites waren met grotere freerolls en toen heb ik zowat alles wel gehad, ook een paar keer gratis 5 en 10$ gekregen met acties etc. En ongeveer een jaar geleden ging ik alleen nog pokerstars spelen, eerst de Nederlandse freeroll en toen die werd opgeheven heb ik een noors account aangemaakt en ben ik die 2000$ freerolls gaan spelen. In deze tijd leerde ik ook (bijna) alle andere vormen van poker, 5 card draw en NL holdem zijn mijn favoriet. Hierbij heb ik 3 keer een bankroll opgebouwd vanuit niets tot zo'n 30-50 dollar, en ben ik dat ook binnen een dag telkens kwijt geraakt (moeilijk om mee om te gaan!). Afgelopen zomer kwam Pokerstars erachter en ben ik geheel terecht verbannen. Toen ben ik een tijdje gestopt met poker en sinds een paar weken speel ik weer dagelijks freerolls, terug op PKR en ook regelmatig op unibet.

Forum rechten