Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.
Resultaten 2.981 tot 2.990 van de 3404
    Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Vanacht een BE nachtje.

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    slecht ging mijn dag vandaag, wel winst maar OMG wat heb ik sommige hand slecht gespeeld en bij anderen pech.

Ik call een raise met 99, flop een setje en check call, turn is een K en ik 3bet all in op de bet van de villain..........hij KK

Dan kan ik weer eens JJ niet folden. Hij raised bijna elke hand die hij speelt en ik maak een bet op de flop die hij callt en op de K turn besluit ik zijn all in te callen..........wederom tegen KK...........super slcht gespeeld van mij.

Ook waren er nog wat andre handen, zoals een geflopte set vs een runner runner flush..........uiteindelijk maar 50 van mijn 160 profit over gehouden.

/shame me :{
    "There is more to poker than life."

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Sinds ik weer een beetje op full tilt cash speel loopt het aardig, alleen merk ik hoe veel mensen daar debiele calls maken, veel erger dan op pkr Iedereen callt elke draw op mijn stake (2/5 ct)

Dus dat levert soms aardige beats op zoals vanochtend, 2x set azen gehit op de flop en 2x verloren van een runner runner flush.

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Gaat nog niet super op Ongame, moet nog ff wennen.
    Vandaag 4 MTTs gespeeld , 3 keer ITM waarvan 1 keer FT, niet deep nog.
    DoNs up n down, totaal n kleine $30 up maar dat was door dat ik een $27,50 ticket won in een freeroll. Mja al t begin is moeilijk.

PKR speler brecht5's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    19,137
    Bracelets
    brecht5 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Laatste dagen beetje up na dat ik en mijn broer gesplit zijn Op absolute poker lopen de 2 dollar sng vrij goed . Heb daar nu een 40 dollar winst op gemaakt.

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Nog 12e geworden in de 5000gtd late night. Mn verbinding viel weg met nog 25 spelers over

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 

Sickste DoN ever!

Afgelopen avond heb ik mijn meest gedenkwaardige DoN in mijn pokerleven gespeeld
    Na een uur spelen waren we nog met 9 personen over en het ging gelijk op. Na een uur en 20 minuten zaten we nog met 7 personen aan tafel toen de blinds al richting de 1k gingen. Een paar minuten later waren de blinds zo hoog dat iedereen de bubble kon worden. Volgens mij zijn er welgeteld 8 gedwongen allins geweest die steeds op de meest onmogelijke manieren gewonnen werden. Pas na 1 uur en 39 minuten (blind level 14) spelen waren we dan toch eindelijk ITM:9

Niemand aan tafel had dit ooit meegemaakt en zal het waarschijnlijk ook nooit meer meemaken...epische game!

Om toch maar een beetje ontopic te blijven; Een goede pokeravond gehad 11 DoN's gespeeld waarvan er 9 gecasht. Helaas uit mijn MTT's gedonkt met KK vs 77 en een net wat lagere kicker etc...maar ik mag niet klagen...$51 dollar up

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    heb wel eens meegemaakt met nog 6 spelers, en blinds 600/1200. was 2000 begin stack, had zelf 3000, en elke keer als iemand all in ging won de short stack. uiteindelijk tog nog itm gekome, maar dat was omdat ik net op t goede moment KK kreeg tege een lagere all in.
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Vanmorgen 50 down.

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    6,257
    Bracelets
    AKrutger47 is al op de goede weg 
    vandaag de hele dag ruzie gemaakt met pkr omdat ze weigerde een sportbet uit te betalen maar gelukkig zien ze nu hun fout in en maken ze er werk van.

Forum rechten