Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.
Resultaten 2.971 tot 2.980 van de 3404
    Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    weetje, geld interesseertme niet zoveel. maar vind t spannend, om met al mn geld aan tafel te gaan. eg niet zo van, o geld zat, ben rijk, heb niks te klage, maar tzijn maar cijfertjes.

netzo als die gozer die 5 miljoen maakte online bij omaha, en t weer verloor, die dacht alleen in cijfertjes, en je ziet de waarde ervan niet meer, waar anderen elke dag voor die paar tientjes moete zwoege kan je hier in 1 hand winne.

poker is stom, en leuk. alles is tegenstrijdig, vooral ikzelf

ik denk teveel, en soms weer te weinig na
    ik schrijf teveel, maar zinnig is het niet
    ik speel teveel, o als ik maar niet blut ga
    ik lul te veel, ik ben een stuk verdriet

8-)
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler brecht5's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    19,137
    Bracelets
    brecht5 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Als het maar opvalt hé

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    Opvalt?
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brecht5 Bekijk berichten
    100 euro niks vinden , je verdient een pak slaag. Als je zo een bedrag niet kunnen waarderen dan heb ik medelijden met u.
    Eens!
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Riekje hoe bedoel je 'waardeer jij geld wel'? Ik zeg '15 euro lol' omdat het in vergelijking met de bedragen van de anderen hier niks voor stelt... Ik ben er zeer blij mee Al heb ik maar 30ct winst ben ik nog blij

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    Ja, 3jr gelede sloeg ik op hol toen ik 2ct won. Mr vind t fijn alsik winst maak, en speelde wel goed, mr tzou fijner zijn als ik die 100 normaal won. 100 is niet altijd 100, mr op deze manier geeft t, nu komt t, niet lache, zo'n leegte

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DennisOoijer Bekijk berichten
    Riekje hoe bedoel je 'waardeer jij geld wel'? Ik zeg '15 euro lol' omdat het in vergelijking met de bedragen van de anderen hier niks voor stelt... Ik ben er zeer blij mee Al heb ik maar 30ct winst ben ik nog blij
    Omdat je er lol achter zet Leek net of je er niet blij mee bent.. Terwijl als ik 15 dollar win ik er zeker blij mee ben!
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Boven de 5 vind ik geld....
    Boven de 100 is een leuk dagje.
    Boven de 250 begin ik te wiebelen.
    Boven de 1000 stuiter ik de trap af.
    Hoger, ga ik gillen als een wijf denk ik...

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Hoger, ga ik gillen als een wijf denk ik...
    Dan pas?! Jij gaat al gillen als een wijf als er teveel salami op je pizza zit...
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Geen commentaar8-)

Forum rechten