weetje, geld interesseertme niet zoveel. maar vind t spannend, om met al mn geld aan tafel te gaan. eg niet zo van, o geld zat, ben rijk, heb niks te klage, maar tzijn maar cijfertjes.
netzo als die gozer die 5 miljoen maakte online bij omaha, en t weer verloor, die dacht alleen in cijfertjes, en je ziet de waarde ervan niet meer, waar anderen elke dag voor die paar tientjes moete zwoege kan je hier in 1 hand winne.
poker is stom, en leuk. alles is tegenstrijdig, vooral ikzelf![]()
ik denk teveel, en soms weer te weinig na
ik schrijf teveel, maar zinnig is het niet
ik speel teveel, o als ik maar niet blut ga
ik lul te veel, ik ben een stuk verdriet
8-)
Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?
Resultaten 2.971 tot 2.980 van de 3404
-
12-08-10 #2971Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
12-08-10 #2972
-
12-08-10 #2973
Opvalt?
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
12-08-10 #2974
-
12-08-10 #2975PKR speler
- Ingeschreven
- Jan 2010
- Chips
- 23,090
- Bracelets
Riekje hoe bedoel je 'waardeer jij geld wel'? Ik zeg '15 euro lol' omdat het in vergelijking met de bedragen van de anderen hier niks voor stelt... Ik ben er zeer blij mee
Al heb ik maar 30ct winst ben ik nog blij
-
12-08-10 #2976
Ja, 3jr gelede sloeg ik op hol toen ik 2ct won. Mr vind t fijn alsik winst maak, en speelde wel goed, mr tzou fijner zijn als ik die 100 normaal won. 100 is niet altijd 100, mr op deze manier geeft t, nu komt t, niet lache, zo'n leegte
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
13-08-10 #2977
-
15-08-10 #2978
Boven de 5 vind ik geld....
Boven de 100 is een leuk dagje.
Boven de 250 begin ik te wiebelen.
Boven de 1000 stuiter ik de trap af.
Hoger, ga ik gillen als een wijf denk ik...
-
15-08-10 #2979
-
15-08-10 #2980

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google