Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?
Resultaten 2.951 tot 2.960 van de 3404
-
08-08-10 #2951Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
08-08-10 #2952
jaw, na 2 uur ben je itm denk ik. als je r dan goed voorstaat, zou ik door spele, en anders pushe. als je al itm kom ben je geweldig, en anders jammer

laatste 3 dagen 13$ up. daarvoor heel wat meer down. wel veel bad beats gehad. Kk all in, tege 79, en krijgt hij str8 etc. of QQ all in, hebtie net AA, bah
.
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
08-08-10 #2953
En riekj?
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
08-08-10 #2954
als het nog mag!?
50:50Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
09-08-10 #2955
Ojee donut heeft SGP-ouders.
Zulke mensen die ook niet de auto instappen op zondag?
-
09-08-10 #2956
Hihi, dat ng net wel. Vind t prima, mr af en toe van die rare regels. Mr die hebbe wel meer ouders. En t word beter. Niet meer 1 uur per dag pc en maximaal tot 9uur slqpe etc.
vandaag begon eg uberberoerd, al gauw 8$ down. daarna 4x een 5,50 + 0,50$ HU gespeeld,alle 4 gewonne, dus tognog 12 up
yaay, win 5e op een rij, begin net zo goed als spade te worde, lol
yaay, 6e op een rij
7 op een rij al. gaat eg goed, maar ze zijn ook zo noob.
8 in een rij. eg niet te gelove, ze callen alles. 2000 chips beide. blinds inmiddels 50/10 dus al kwartier gespeeld. krijg A3 op bb. hij callt, ik raise is eenkeertje niet. flop 2 45. yeee
. hij bet 150. ik raise allin, calltie met j5, 
weer ff verder gegaan na uurtje.inmiddels9-1 voor vandaag
lekker dagje, eerste 8 down, daarna 40 up. i feel good, kga nu lekker pc sluiten
10 - 2. bah. AQ tege J6 verloor ik cruciaalHet wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
09-08-10 #2957
sjongejonge. HU, ik sta 4 x 3000 tege 1000, en push dan met AK tege K6, wintie. later met 88 tege A2, wintie. etc. 4 x verlies ik tege de betere hand. helemaal ziek. uiteindelijk eruit met A5 tege K6
-
09-08-10 #2958
en nu weer KK tege 1010 preflop allin. river 10, grom,
begon zo goed met 32$ winst, maar nu nog maar 22$ winst. telkens geriverd. ligt r 6 8 10. heb jij A10. je raist flink. hij callt. turn 3. check tog maar. hij ook check. river 9. check, hij kleine bet, call. hebtie 72.Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
10-08-10 #2959
vd week - 300
gister + 600
vandaag... +- +100
-
10-08-10 #2960
typerend voor vandaag is het woord moeizaam. telkens weer 1$ winst, 1 verlies, etc. uiteindelijk van 43 naar 45, maar 2$ buy ins op cashtafels. 1 keer harde pot verlore. lag A87. had zelf A7, hij had A8. tja, dan gaat r wel wat af.

LinkBack URL
About LinkBacks

Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google