Ging wel redelijk vandaag. Beetje multi tablen d.m.v 2x PKR en 2x Doyles, en eventjes zelfs 3x PKR.
Mag niet klagen!
2 tafels 50NL met beiden ruim $100 stack en 1 tafel 200NL met ruim 600$ stack 8-)
Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?
Resultaten 2.921 tot 2.930 van de 3404
-
07-08-10 #2921"There is more to poker than life."
-
07-08-10 #2922
Lol, pochen noemen ze dat

3 tafels, nice stacks, die 4e is mulgroth taking down the micro's
?
-
07-08-10 #2923
-
07-08-10 #2924Premium Member
- Ingeschreven
- Nov 2009
- Chips
- 11,546
- Bracelets
Pochen dat je ver boven je br speelt wow applausje waard... maar netjes idd
-
07-08-10 #2925
Tja, de 9K roll die ik nodig heb voor 200NL heb ik idd nog niet. Maar voor donk hunting moet je soms een stapje hoger durven te nemen om dichter bij die 9K te komen!
Ik speel er alleen als er of 2 á 3 tagged donks/fishes zitten..........of als ik te veel bier op heb om helder na te denken
"There is more to poker than life."
-
07-08-10 #2926
paar double tru's gedaan, zonder resultate(quitte). nog een 3$ toernooi gedaan 2/50 geworde, 26$. nu itm in 6$
toernooi
laatste 19 van 321, hmm 12/321 geworde, iedereen had maar 6 bb's ofzo, ik nog maar 3, pushte in positie A4, maar hij had net 88, jammer
tog 19$
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
07-08-10 #2927
Zojuist uit de Final Phase gedonderd.........de flipjes vielen niet mijn kant op.
Met AJ op de BB re raise ik de SB all in en die callt met 99.
Flop QTx geeft mij nog wat outs extra.......dan een J op de turn /yes!!!!!
En een 2 outter op de river :'(
Short stacked push ik alles er in en tripple up, maar nog steeds onder de 10BBs.
Beetje pushen met any2 in een ongeopende pot en krabbel iets omhoog.
Tot zowel mijn BB als mijn SB geraised worden en ik K*T heb waardoor ik echt niet kan pushen.
Daarna K8s en ik knal het er maar in. Krijg een call van 77 en ondanks het feit dat er 2 klavers komen hit ik geen 1 van mijn 15 outs.........
Busto op een 7e plek.
Heb nu nog 1 P4 ticket over dus hopelijk kan ik daarmee weer de final halen.
Daarna/in de tussen tijd blijf ik gewoon lekker ring games spelen want die lopen wel goed op dit moment."There is more to poker than life."
-
07-08-10 #2928
Jmmr, mr 1 goeie hnd in 200 nl n its back
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
07-08-10 #2929PKR speler
- Ingeschreven
- Jan 2010
- Chips
- 23,090
- Bracelets
Actually 6 outs, de j geeft hem ook een oesd, k kan die niet hitten maar 4 8en heeft ie wel...
/mierenneuker
Ik heb vandaag 4 10ct giveaways gespeelt en in totaal een whopping 16ct op mijn accoutn bijgeschreven!
Verder op full tilt een 90 man sng gespeelt, eruit met ak vs aj, en op cash zowaar 10$ up op full tilt! En ik krijg nog dinges ook daar, misschien dat ik daar wel wat meer ga spelen!
-
07-08-10 #2930
zie net dat ik in een 10.000$ en 50.000$ freeroll ben geplaatste op partypoker, kzie wel of ik meedoe, meestal niet heel spannend
10.000 begint nu, tog maar ff mn best doen. 6000 spelers , eerte prijs 1475$, tog wel spannend

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google