$30 up for the day, erg weinig gespeeld, denk maar 2 uurtjes.
Geen zin meer in die 2.0 multi crap, ben op Ipoker maar een btj aan t multi tablen en hoop dat deze 2.0 release morgen een enge droom te zijn geweest....
Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?
Resultaten 2.901 tot 2.910 van de 3404
-
02-08-10 #2901
-
04-08-10 #2902
vind t altijd zo irritant, je doet een HU. na een half uur zijn de blinds zo datje beide nog maar 10 bbs hebt. hij raist 99% van zn sb's, dus dat doetie weer.ik hebA10 stuied, dus ik push allin, en dan hebtie precies QQ

kneem de rest van de week pokerrust, tgaat niet zo goed, alle winst van vorige week weg
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
04-08-10 #2903
Deze post, gepost om 12.20 uur ongeveer.
In jouw eigen Donut thread post je, om ongeveer 1500 uur dat je stopt met SNG en alleen MTT speelt.
Dit nadat je al had gepost dat je geen cashgames meer gaat spelen en enkele uren later dit al hebt opgegeven.
Heb je geen zelfdicipline of heb je nu al last van dementie?"There is more to poker than life."
-
04-08-10 #2904
Uno
ik denk dat ik beter niks kan posten,lol
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
04-08-10 #2905
-
04-08-10 #2906

kzal proberen een normale blog te schrijveHet wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
04-08-10 #2907
Heerlijk dagje vandaag
3 uurtjes poker en een kleine 80 dollar up. Maakt een hele hoop goed voor de badbeats van de afgelopen dagen
-
04-08-10 #2908
Niet gepokerd vandaag... Ging gister en eergister weer very bad
Nu ff bijkomen en weer goed gefocust gaan spelen!
-20 denk ik zo ongeveer nu
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
05-08-10 #2909
-
05-08-10 #2910
ok dit is ongelovelijk.....
beanman4 has One Pair: 9s
JweetjeNLD has One Pair: Aces
JweetjeNLD wins $409.66 with: One Pair: Aces
Seat 1: JweetjeNLD - $1,225.53
Seat 5: beanman4 - $0
JweetjeNLD says oops.
End Of Hand #1414874611