Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?
Resultaten 2.891 tot 2.900 van de 3404
-
31-07-10 #2891Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
31-07-10 #2892
ja, weetje, op pkr sta ik in totaal zo'n 70$ verlies, maar op partypoker 250$ winst

gister van 28$ naar 33$ vandaag van 33$ naar 36$, tgaat langzaam, maar tog, tis wel is grappig, zo zuinig doen
weer lekkere cash gemaakt in toernooi, 30e van de weet ik veel hoeveel honderd, goed voor 9,30$ en nog don gewonne, sta op 46
weeeh, win nog paar HU potjes sta nu op 63$, dus ff mn 30$ die ik gestort had teruggeroepen
hm, kan ook met die 33$ iets leuks gaan doen,
wacht eens, ik vind poker leuk
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
31-07-10 #2893
Sharkscope gekeke, pkr 2411 games, min 31 profit, is min 70 volgens mijn boekhiuding
Partypoker 58 prifit, moet zeker wel 200 zijn denk wel meer, gekeke, 155 gestort, 345 back ennog 33$ op partypokerHet wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
31-07-10 #2894
Het gaat dusz goed met je! Ga zo door!!!
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
31-07-10 #2895
Jups , mr voor hoelang;p, nu op 40, wat cash gespeeld
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
01-08-10 #2896
Ik werd net 11e in de member added toer...
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
01-08-10 #2897
buh, net dikke verlies in hu. 1 keer,die gast bluffte alleen. lag 9 7 3. voelde datie niks had, dus ik raisde zn flop bet lekker hoog, gingdie all in, ik call. J7 tegeA4, tss, komt r 2 en 5

maarja, gewoon in paar dage poker t terugwinne
win alweer wat terug. heb 10 9. flop 10 5 2. hij bet, ik call. turn 10, hij bet weer klein beetje, ik call. river 3, hij all in, hm, ik call maar. hebtie 76
nu weer, gewoon een 10$ sng, en pushes met 26
grote stacks he. tja, die call ik eg wel met AK
uiteindelijk laatste 2 van 10. ik krijg na tijdje , we staan gelijk, KK. ik reraise naar all in. KK tege A6. 3 4 6 9 river A
bah, maar 30$ ipv 50$
iig weer 10$ winst. maar vind dat ik niet van die hoge dinge mag spele, maar tis zo verleidelijk en veel spannender, is het niet mogelijk die hogere stakes voor jezelf te bannen?
-
02-08-10 #2898MullieGuest
gaat lekker door met het bouwen van zijn bescheiden BR lol
-
02-08-10 #2899
bwuh, vandaag eg totaal geen handen gekregen. ff tijdje HU gepokerd, maar telkens 28 j3 64 etc, nooit is 9J of K10, laat staan AK of AA. toen ik na 80 hands eindelijk Q9 suited kreeg, verloor ik die aan 33. eg een beroerde dag

maar nog steeds winst, want heb mn geld van deposit r al af gehaald, en heb nog 20$ aan winst op partypoker, maar tog stomme dagHet wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
02-08-10 #2900
Gisteren een kleine $150 up wat een lekker begin van de maand is.
Tday PKR,2.0 is on ben benieuwd of multi een btj gaat lukken.

LinkBack URL
About LinkBacks

Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google