Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.
Resultaten 2.871 tot 2.880 van de 3404
    PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    @$%^dytdy&^%#76%$8&^%8768576

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    @$%^dytdy&^%#76%$8&^%8768576
    Soms zeggen een paar tekens meer dan duizend woorden :{

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Innomine Bekijk berichten
    Soms zeggen een paar tekens meer dan duizend woorden :{
    Had even een klein tilt momentj
    Gebeurt echt zelden, en is meestal na 3 keer diep ademen weer weg 8-)

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    Had ngpaar dollars, en heb geluk, win alle 4 mn 5$ sngs 6plyr
    Leuk dat poker

vandaag klein beetje verlies. 4e en 3e van de 10, kstond r aardig voor, maar ging dan weer mis
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Weuw, probeer vandaag sinds tijden weer eens te spelen op full tilt want daar heb ik wel reekbek, maar op 1 of andere manier voelt het alsof ik vervloekt ben. Win een hoop kleine potten, en dan komt er een grote, gaat het geld er in, sta er goed voor en boem, meteen weer die eeuwige pech waarom ik gestopt was Kan ik dan nooit meer pokeren

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DennisOoijer Bekijk berichten
    Weuw, probeer vandaag sinds tijden weer eens te spelen op full tilt want daar heb ik wel reekbek, maar op 1 of andere manier voelt het alsof ik vervloekt ben. Win een hoop kleine potten, en dan komt er een grote, gaat het geld er in, sta er goed voor en boem, meteen weer die eeuwige pech waarom ik gestopt was Kan ik dan nooit meer pokeren
    was je niet gestopt? 8-)
    "May the flop be with You!"

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BdeB75 Bekijk berichten
    was je niet gestopt? 8-)
    Ja ik was even gestopt omdat ik niet meer tegen al die beats kon, heb zelfs al het geld van pkr afgehaald Maar ik moest vandaag 10$ op full tilt krijgen anders verviel mijn recht op reekbek, vandaar dat ik het er op gezet heb en meteen maar even ben gaan kijken So far no good.

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    Oke sterker nog, het geld is nu al weer op! Een downswing uitzingen met maar zo weinig geld is niet echt mogelijk, no wonder dat ik gestopt was/ben

De handen waarmee het gebeurde:

Met kq een straat op de flop, runner runner verloren van fh, dat was de allereerste hand die ik weer speelde na mijn pauze.

KK vs QQ allin pre

KK vs AA allin pre

tt, flop 99t, uitgespeeld en geld erin, zit ik tegen 99 :s

Dag money!

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    Advies nodig? Of heb je geen 5$ meer
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,025
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door donuthare Bekijk berichten
    Advies nodig? Of heb je geen 5$ meer
    lol das wel wat hard maar toch wel leuk8-)
    music is my only god,use it to prenounce my vision.
    music brings the prophecy.
    hardstyle is my true religion 8-)

Forum rechten