Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.
Resultaten 2.851 tot 2.860 van de 3404
    PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Vandaag zo'n 45 dollar up. Veel badbeats gehad, maar toch profit

PKR speler Koennaldo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    2,757
    Bracelets
    Koennaldo is nog maar een beginner 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Innomine Bekijk berichten
    Vandaag zo'n 45 dollar up. Veel badbeats gehad, maar toch profit
    Lekker hoor! Welke limit speel je? Ik wil namelijk weer eens pkr gaan spelen met name de dons misschien heb er meer info over?
    Failure to prepare is preparing to fail.

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koennaldo Bekijk berichten
    Lekker hoor! Welke limit speel je? Ik wil namelijk weer eens pkr gaan spelen met name de dons misschien heb er meer info over?
    Voor dons kun je het beste bij Domdy zijn... Die is daar proooo in
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riekje Bekijk berichten
    Voor dons kun je het beste bij Domdy zijn... Die is daar proooo in
    Ja volgens mij is Domdy de grootste DoN speler hier Ik speel nu de $ 10 + 1 DoN's, maar daar heb je wel een voldoende grote bankroll voor nodig. Je kan ook beginnen op de 1 dollar DoN's, alleen betaal je daar in verhouding veel rake.

Maar over hoe je die dan moet spelen kan je inderdaad het beste bij Domdy zijn

Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Vandaag geen goede dag. Heel veel badbeats gehad, een aantal slechte keuzes en uber donks die het geld pakken :'( Het dieptepunt was 80 dollar down vandaag, hierna kreeg ik er weer wat grip op. Had uiteindelijk nog kunnen eindigen met een streak van 5 wins op de 10 dollar DoN's, maar mijn AQ werd gecalled door een A2... en die verlies je dus gewoon op de flop

Uiteindelijk nog 56 dollar down geëindigd. Life's a bitch, morgen weer een dag.

PKR speler
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    10,958
    Bracelets
    Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard 
    was jij die uit weesp bij mij aan tafel 5 DoN @ pkr gister ?

PKR speler Koennaldo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    2,757
    Bracelets
    Koennaldo is nog maar een beginner 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Innomine Bekijk berichten
    Ja volgens mij is Domdy de grootste DoN speler hier Ik speel nu de $ 10 + 1 DoN's, maar daar heb je wel een voldoende grote bankroll voor nodig. Je kan ook beginnen op de 1 dollar DoN's, alleen betaal je daar in verhouding veel rake.

Maar over hoe je die dan moet spelen kan je inderdaad het beste bij Domdy zijn
    Oke ik speel nu zelf de 3 dollar dons zeker beatable alleen de rake is nog steeds hoog
    Failure to prepare is preparing to fail.

Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quadrox Bekijk berichten
    was jij die uit weesp bij mij aan tafel 5 DoN @ pkr gister ?
    Nee, ik heet gewoon Innomine aan de tafels en ik woon in Dinteloord (don't ask )

PKR speler
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    10,958
    Bracelets
    Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard 
    Waar light dat ?

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quadrox Bekijk berichten
    Waar light dat ?
    dat zegt tie toch.. DONT ASK 8-)
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Forum rechten