Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.
Resultaten 2.841 tot 2.850 van de 3404
    Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spade78 Bekijk berichten
    ^^
    DONUTHARE

ps. nice cash idd
    Kwa cash kan ik zeker niet klagen maar bedoel het verboden woord met een R niet het woord met een D waar Donut wel inpast LOL!!!!!

Premium Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    11,546
    Bracelets
    Poolman heeft al twee bracelets verdiend  Poolman heeft al twee bracelets verdiend 
    vandaag en gisteren loopt weer zoals verwacht dankzij de R... gaat PKR je R... ff weer terughalen waardoor ik weinig tot nix hit of veel riverbeats tegen krijg en dus moet ik het verlies zien te beperken..

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poolman Bekijk berichten
    vandaag en gisteren loopt weer zoals verwacht dankzij de R... gaat PKR je R... ff weer terughalen
    lol, dat idee heb ik ook altijd, maar dat zal wel tussen de oren zitten
    "May the flop be with You!"

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik ben niet zo dom omop duitsland in te zetten. heb 2x op nederland gewed, 15$ en 10$ winst
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    vandaag en gisteren loopt weer zoals verwacht dankzij de R... gaat PKR je R... ff weer terughalen waardoor ik weinig tot nix hit of veel riverbeats tegen krijg en dus moet ik het verlies zien te beperken..
    Je bedoelt met bad beats?
    Want ik loop als een tierelier...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Premium Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    11,546
    Bracelets
    Poolman heeft al twee bracelets verdiend  Poolman heeft al twee bracelets verdiend 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bata4 Bekijk berichten
    Je bedoelt met bad beats?
    Want ik loop als een tierelier...
    bad beats bestaan niet volgens mij wel coolers....

Mooi om te zien dat je goed loopt.

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    bad beats bestaan niet volgens mij wel coolers....

Mooi om te zien dat je goed loopt.
    ah... mercyjaa.... (god I hate that french accent)
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    $50 up, DoNs iets down, MTTs 3 Final Tables not bad.

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Erg lekker dagje vandaag! Totaal een 75 dollar up. De $ 5 - en $ 10 DoN's (queue the hating ) liepen erg lekker. Achttien DoN's gespeeld waarvan vijftien ITM.

Hopelijk morgen weer zo'n dag, dan hoef ik misschien toch niet langs het uitzendbureau voor vakantiewerk:9

PKR speler
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    10,958
    Bracelets
    Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard 
    snap dat de dons erg profitable zijn . Maar ik wil spelen

Forum rechten