Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?
Resultaten 2.831 tot 2.840 van de 3404
-
05-07-10 #2831
-
05-07-10 #2832
heb ook paar dons gedaan, 3 gewonne, 2 verloren, maar je betaald op partypoker 5+1, das best veel. sta dus quitte
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
05-07-10 #2833
-
05-07-10 #2834
ben nergens anders welkom
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
05-07-10 #2835
-
05-07-10 #2836
ja zeker. nu weer laatste 2 toernooi. prijs 1 is 100$ prijs 2 was 60$. ik had 30,5k, hij 29,5k. hebbe deal gemaakt. dus 80,nogwat $
weer hoop winst. tom(ouwe pkr bekende van me) zei altijd: jij verprusts t in cashgames, je moet alleen toernooien doen. nu in vakantie lekker de tijd voor
-
06-07-10 #2837
MTTs liepen erg goed vandaag, 5 keer ITM alleen niet echt deep mja daar heb j btj geluk voor nodig. DoNs gingen ook zn gangetje, totaal $100 up.
-
06-07-10 #2838
A10 raise naar 3600, ander 6000 allin. 2000 all in callt. A10 tege A2 en A2. komt r een 2
om vervolgens met mn laatste 3 bb's. (gemiddelde is 15) A3 suited allin, called 25 komt r 346
valt me op dat niveau op partypoker lager is dan op pkr
gaat nu stukkie beter. uiteindelijk zo'n 25$ winst. dus weer lekker stoppe
. sta alweer heel eind boven de 100$ dus, ga weer 100je uitcashe. vorige cash out is al binnen
170$ was goed voor 130 euro
maar heb wel t besef, zo goed kan t nooit doorgaan, ff 200$ in een week winnen. maar ga zo op vakantie, dus kan mn account rusten
-
07-07-10 #2839
Heb vandaag dik gechipt met side bets
Had op party poker met me gratis gewonnen geld ingezet op nederland.
Had $75 op dat nederland zou winnen met 2.5 doelpunt gescoord in de wedstrijd(of meer).
Kreg ik 3 op 1 voor.
Ook had ik nog $35 ingezet op Robben dat hij zou scoren voor nederland en dat nederland uiteindelijk zou winnen
Heb iets van $350 gechipt met side bets op gratis geld so i cant complain.
Straks nog ff $40 dollar op Duitsland zetten en daarna alles leegtrekken van Partypoke aangezien het een kutsite is met veels te veel ****....
-
07-07-10 #2840

LinkBack URL
About LinkBacks

Good luck!
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google