Vanmiddag liep alles fout. Elke hand werd gekraakt.
Maar, na het voetbal begon het te lopen.........beetje zoals de 2e helft van het NL team.
In totaal 4 buy-ins in de plus.
Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?
Resultaten 2.821 tot 2.830 van de 3404
-
03-07-10 #2821"There is more to poker than life."
-
03-07-10 #2822PKR speler
- Ingeschreven
- Jul 2009
- Chips
- 10,958
- Bracelets
Net nog even 2 Turbo Sngs 3 $ gedaan regelrechte ramp dingen zijn het
Alhoewel 2x kk gekregen op een all in en kreeg 1x Quads yes sir. en 1x full house
Dus bij die was ik 1e geworden.
En bij de 2e 2e geworden omdat ik na de bubble nix meer kreeg ging ik met 27o pushen 2 BBs lol en uiteraard krijg ik een call van a7o...... en wat komt er op de turn woohoo ik lach helemaal kapot!8-)
-
03-07-10 #2823
begon met 20 verlies, allemaal kleine games, won eg geen 1. daarna don gewonne, en paar 1 en 3 sng's. sta nu quite. maar zit nog in laatste 2./30 3$(dus zo'n 20$) en ITM in 5$ toernooi(280 players)
yaay, toernooi 1 gewonne na comeback: 21,60$
toernooi 2: 7 van de 42 remaining. start:279Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
03-07-10 #2824
toernooien gaan geweldig vandaag. 4e toernooik, heb 1x 105$ 1x 30 1x verloren, en nu laatste 18 van 183(iig al 16$)(5$ buy in)
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
04-07-10 #2825
Gister nog ff 5.5 buyins up op de 0.05/0.1 Omaha Rush poker.
Ook altijd leuk ga zo nu en dan ff op partypoker snuffelen.
Vaak van de restricted money rewards die je moet vrijspelen enzo.
Sta daar nu al $50 up in 20min
-
04-07-10 #2826
op partypoker blufft niemand, op pkr haast iedereen(2/4 ct). net nog hu 5$ gewonne, maar moet gewoon 1$ games doen

net was ik zo slim. bonus al 30/200 punten(25$ bonusje). staat r onder, forfeit bonus. ik wist niet wat t betekend,maar ik dacht iets van, ow, een extra bonus. ik klikke, blijkt forfeit 'wegdoen' betekent. dag 30/200
(ook maar 3,75)
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
05-07-10 #2827
Gister was erg rollercoaster, moest ff iets hoger stakes and speed doen voor me reload, horrible beats en ook btj slecht spel, resultaat $350 down in de morgen.
In de avond redeluk truggegrind en uiteindeluk ''maar'' $100 down.
Reload gehaald btw 8-)
-
05-07-10 #2828
-
05-07-10 #2829
Gisteren een 30 dollar up , hopelijk vandaag weer zo een dag.
-
05-07-10 #2830

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Good luck!
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google