Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.
Resultaten 2.821 tot 2.830 van de 3404
    Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Vanmiddag liep alles fout. Elke hand werd gekraakt.

Maar, na het voetbal begon het te lopen.........beetje zoals de 2e helft van het NL team.
    In totaal 4 buy-ins in de plus.
    "There is more to poker than life."

PKR speler
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    10,958
    Bracelets
    Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard 
    Net nog even 2 Turbo Sngs 3 $ gedaan regelrechte ramp dingen zijn het

Alhoewel 2x kk gekregen op een all in en kreeg 1x Quads yes sir. en 1x full house

Dus bij die was ik 1e geworden.

En bij de 2e 2e geworden omdat ik na de bubble nix meer kreeg ging ik met 27o pushen 2 BBs lol en uiteraard krijg ik een call van a7o...... en wat komt er op de turn woohoo ik lach helemaal kapot!8-)

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    begon met 20 verlies, allemaal kleine games, won eg geen 1. daarna don gewonne, en paar 1 en 3 sng's. sta nu quite. maar zit nog in laatste 2./30 3$(dus zo'n 20$) en ITM in 5$ toernooi(280 players)

yaay, toernooi 1 gewonne na comeback: 21,60$
    toernooi 2: 7 van de 42 remaining. start:279
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    toernooien gaan geweldig vandaag. 4e toernooik, heb 1x 105$ 1x 30 1x verloren, en nu laatste 18 van 183(iig al 16$)(5$ buy in)
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    Gister nog ff 5.5 buyins up op de 0.05/0.1 Omaha Rush poker.

Ook altijd leuk ga zo nu en dan ff op partypoker snuffelen.

Vaak van de restricted money rewards die je moet vrijspelen enzo.

Sta daar nu al $50 up in 20min

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    op partypoker blufft niemand, op pkr haast iedereen(2/4 ct). net nog hu 5$ gewonne, maar moet gewoon 1$ games doen

net was ik zo slim. bonus al 30/200 punten(25$ bonusje). staat r onder, forfeit bonus. ik wist niet wat t betekend,maar ik dacht iets van, ow, een extra bonus. ik klikke, blijkt forfeit 'wegdoen' betekent. dag 30/200 (ook maar 3,75)

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Gister was erg rollercoaster, moest ff iets hoger stakes and speed doen voor me reload, horrible beats en ook btj slecht spel, resultaat $350 down in de morgen.
    In de avond redeluk truggegrind en uiteindeluk ''maar'' $100 down.
    Reload gehaald btw 8-)

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    resultaat $350 down in de morgen.
    ouch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    In de avond redeluk truggegrind en uiteindeluk ''maar'' $100 down. Reload gehaald btw 8-)

beter
    "May the flop be with You!"

PKR speler brecht5's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    19,137
    Bracelets
    brecht5 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Gisteren een 30 dollar up , hopelijk vandaag weer zo een dag.

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brecht5 Bekijk berichten
    Gisteren een 30 dollar up , hopelijk vandaag weer zo een dag.
    Ik had gisteren ook 30 dollar up. Je zit alweer bij me aan tafel om de DoN's te grinden Good luck!

Forum rechten