Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.
Resultaten 2.511 tot 2.520 van de 3404
    PKR speler jeffferson's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    6,721
    Bracelets
    jeffferson loopt al met vijf bracelets rond 
    vandaag 45 dollar op dankzij onder andere twee plek in de 250 gtd
    Komende weken mijn br maar weer eens serieus opbouwen heb eindelijk weer een beetje zin in poker
    Just chilling and killing

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    300 up vanmiddag. Aan 1 tafel.

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Vandaag als afsluiter weer een leuke dit keer..., heeft weer erg lang geduurd, de hele week al in de min....
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Sick, ik had nog wel zo'n zin om vandaag eens een lekker dagje te pokeren, tot nu toe 3 DoNs:

1e in de allereerste hand, 8j in de bb, check, flop 9-10-q, check, ander bet vrij hoog, raise, allin, call, vs aj, k op de turn.

2e als 'shorty' allin met kk vs qj met 6 left, hit een straat op de flop meteen.

En nu verdorie nog an toe de 3e in de 2e hand ofzo, kk vs aa :S Sickness.

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik heb afgelopen 8 dagen niet gespeeld,

gisteravond ff snel de 4k gespeeld, ging redelijk, en nu proberen een goed resultaat te halen in de Aussie Open
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Niet veel gespeeld nog... 1 DoN gewonne, 1 DoN verloren, uit P1 gespewed...
    Nu ff met de speedboot op t water racen (speedboot vd buren that is ), heb ook een boot maar dies niet speed 8-) Anyway geen verstand van boten maar dat kreng vd buren gaat spewhard egt klappe maakt ie :{ Super stoer ding alleen t zuipt benzine /omg

Vanaaf probere me in de prime time te SATten.... Cya...

PKR speler Marc0pa's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Chips
    19,590
    Bracelets
    Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    Niet veel gespeeld nog... 1 DoN gewonne, 1 DoN verloren, uit P1 gespewed...
    Nu ff met de speedboot op t water racen (speedboot vd buren that is ), heb ook een boot maar dies niet speed 8-) Anyway geen verstand van boten maar dat kreng vd buren gaat spewhard egt klappe maakt ie :{ Super stoer ding alleen t zuipt benzine /omg

Vanaaf probere me in de prime time te SATten.... Cya...
    Van Tony Hawk naar Don Johnson...
    afbeelding

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Mijn dag is mijn br gehalveerd (van 200 naar 100).

Zieke beats, kk terwijl de ander azen heeft etc etc.

Speel ik een mtt, gaat t zeer lekker en ben ik big stack met 30 man left 20 krijgen betaald, kk vs aq en hup runner runner flush.

Vervolgens speel ik 2 dons net waarin ik met 6left short ben, een monster vind, en in de ene een beat krijg van de chipleader die k3 ook goed genoeg vind vs mijn qq en een jj terwijl de ander aa heeft, omfg.

sick sick sick.

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Afgelopen dagen 200 down.

Nu dat bedrag weer terug

PKR speler
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Chips
    9,797
    Bracelets
    Altes staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Gister op Pokerstars een SNG gespeeld met 45 man. Ging zo lekker dat ik, toen de finaletafel eenmaal begon, een stack had van ongeveer 35K terwijl de nr2 ca 9K had. 3x raden wie het toernooi uiteindelijk heeft gewonnen
    To bet or not to bet, that's the question.....

Forum rechten