Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.
Resultaten 2.381 tot 2.390 van de 3404
    Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik hang op het moment ff "even", nadat het een lange tijd goed ging.. krijg ik nu veel vaker erg zieke beats om m'n oren.. ik probeer het tiltgehalte zo klein als mogelijk te houden door zo nu en dan gewoon ff te kappen en wat later weer rustiger aan een nieuwe pot te beginnen, zo kan ik nog wel wat potjes oppakken en zo "even" draaien.. maaaarrrrr jaaaaaaa, uiteindelijk pokeren we om te winnen natuurlijk...

wordt weer eens tijd
    "May the flop be with You!"

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bata4 Bekijk berichten
    Jij krijgt vaak dingen voor elkaar hè als je klaagt.
    Lolllllll, klaagde alleen maar, heb niet gevraagd voor vergoeding

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Hij is net een vrouw. XD

Mullie
    Guest
    word net 3e in een 200 gtd maar het voelt alsof ik verloren heb...... 2 keer aan de FT trap ik een gast en 2 keer wint ie alsnog. 1e met runner runner straat en 2e met een 3 outer

ERG ZUUR

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    Bah vanochtend 2 buyins up en nu weer 2 down, maak slechte calls en daar boven op zit t allemaal tegen, handen hit ik niet en de mensen hebben geen fold buttons.

Bah qq vs kk met een 44t board

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    2 uur omaha rush poker gedaan en een wooping $4 winst

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    Dat had je ook kunnen vinden in winkelwagentjes XD

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Totnutoe drama, 7 keer achter elkaar een $20 DoN verloren.
    Ben erg focussed maar Misses Variance vind me erg stout deze week.
    Als ik t goed zie is dit me ergste downswing ever....

Edit: And continues..... Weer $300 down vandaag, wat een swings unreal.....

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    Verdeurie, ik speel bijna een week om een leuke winst te halen, en het gaat er vandaag gewoon bijna weer door heen in een paar handen tijd, aa, aa en kk op rij verloren en 3 buyins down in een kwartier terwijl ik andersom uren bezig ben om 3 buyins te winnen.

Oneerlijk spel soms

PKR speler brecht5's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    19,137
    Bracelets
    brecht5 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Vandaag alleen de 3000 gtd gespeeld , wordt er vlug uitgespeeld die zijn 97 suited de nuts vindt. Hij flopt op de river een three of a kind tegen mijn JJ. Zegt hij daarna : ik dacht dat ik verslagen was . Gaat hij toch nog allin.

Ben nu mijn pkr punten aan het gebruiken , had er een 40.000. Probeer zoveel mogelijk master stage 1 tickets binnen te halen. Voorlopig heb ik er 1.

Forum rechten