Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.
Resultaten 2.321 tot 2.330 van de 3404
    GEKKERATOR spade78's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    35,205
    Bracelets
    spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum! 

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geldmaniak Bekijk berichten
    en ja hoor account has been disabled...
    dus ik live chat ja; dubbel account, pff wtf!
    bleek dus dat ik al eens een andere account had aangemaakt op zelfde ip en het was niet geldmakertje of geldmaniak heb me ip opgestuurd en ze zijn het aan het behandelen blijkt dus dat ik nooit meer erop mag want je mag geen dubbelaccount, stelletje klojo's :'(

ja heb ik maar 1ding op te zeggen.

iedereen weet het ondertss welal dat het niet mag.

wie zijn gat(kont) verbrand moet maar op de blaren zitten.

wel jmmrs van je $.

PKR speler Geldmaniak's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    12,634
    Bracelets
    Geldmaniak is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spade78 Bekijk berichten

wel jmmrs van je $.
    ja wat ik niet snap het is geen van mijn 2 andere aangemaakte accounts maar als ik weer even m'n pa ga bezoeken kan ik op de pc kijken welke is aangemaakt waar ik blijkbaar niks van afweet
    Give a little bit, give a little bit of your chips to me @ Marcel Luske

Verveeld?

http://g-nigger.mybrute.com
    Duurt 2 minuutjes

GEKKERATOR spade78's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    35,205
    Bracelets
    spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum! 

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geldmaniak Bekijk berichten
    ja wat ik niet snap het is geen van mijn 2 andere aangemaakte accounts maar als ik weer even m'n pa ga bezoeken kan ik op de pc kijken welke is aangemaakt waar ik blijkbaar niks van afweet
    nou veel suc6 zou ik zeggen.

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spade78 Bekijk berichten

wel jmmrs van je $.
    Was precies mijn gedachte.......het is al meerdere malen hier vermeld op het forum dat PKR (en alle andere poker sites) geen meerdere accounts toe staat.
    Toch posten hier mensen het als ze een nieuwe aanmaken :?

als je een nieuwe account aanmaakt, houdt het dan voor jezelf, en zorg dat je alles goed regelt zodat PKR je niks kan maken
    "There is more to poker than life."

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Als je een nieuwe maakt, zet hem dan gewoon op een andere naam uit je huishouden en laat t helemaal kloppen qua gegevens, zorg dat je t zo op kan sturen als ze er naar vragen en speel gewoon dat je die andere persoon bent.

In een huishouden mogen er namelijk x accounts worden aangemaakt, wij hebben er hier ook 3, mn broertje vader en ik, heb het vooraf aan de live chat gevraagd en t was geen probleem, mn moeder mocht zelfs ook, zolang we maar documentatie konden tonen als er naar gevraagd wordt.

PKR speler brecht5's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    19,137
    Bracelets
    brecht5 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    pfff slechte dag -100 dollar , moet ik even van bekomen.

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    12$ up vandaag, wat niet veel lijkt maar t zijn 3 buyins op mijn huidige stakes xD

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Was precies mijn gedachte.......het is al meerdere malen hier vermeld op het forum dat PKR (en alle andere poker sites) geen meerdere accounts toe staat.
    Toch posten hier mensen het als ze een nieuwe aanmaken :?

als je een nieuwe account aanmaakt, houdt het dan voor jezelf, en zorg dat je alles goed regelt zodat PKR je niks kan maken
    Exactly +1

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brecht5 Bekijk berichten
    pfff slechte dag -100 dollar , moet ik even van bekomen.
    Happens mate Maybe ff te hoge stakes?

Maar j was niet de enige ik was ook zo n $75 down

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    tot nu toe 15$ verlies. 5/10ct. die gast callt met 66, heb hoger pair, river 6, etc zo door
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Forum rechten