Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.
Resultaten 2.061 tot 2.070 van de 3404
    PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    9/10 is wat overdreven maar je wint sowieso het merendeel van de potten.

PKR speler brecht5's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    19,137
    Bracelets
    brecht5 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Ik limp soms gewoon mee met AK aan een tafel met losse, fishy spelers . AK is tegen elke pairke de underdog.

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    jup met 55-45.

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DennisOoijer Bekijk berichten
    9/10 is wat overdreven maar je wint sowieso het merendeel van de potten.
    lol, ja, dat is wel iets overdreven

..tegen elk paar is het een flip en sta je zelfs achter, dus ja het is een gok, want over het algemeen (wat ik ook in mn post zei)maken ze zo,n move (die kleine raise van je tegensyander) met een goede hand (minstens een paar) dat wil zeggen dat je achter staat en als je achter staat is het een gok.. hoe duidelijk kan ik het maken
    "May the flop be with You!"

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ak is gewoon een hand waarmee je iemand reraist. Zoniet lees je alle pokerboeken maar en kijk je maar hoe de 'pro's' het spelen, iedereen zal reraisen met ak.

En dat was mijn punt alleen maar hoor

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ak is gewoon een hand waarmee je iemand reraist. Zoniet lees je alle pokerboeken maar en kijk je maar hoe de 'pro's' het spelen, iedereen zal reraisen met ak.

AK kan je offcourse op meerdere manieren spelen, i fold m zelfs soms preflop maar das een ander verhaal

Anyway altyd met AK preflop reraisen zou n btj dom zijn, er zijn zat situaties denkbaar dat je dit niet zou doen. Maar met low-limit buyinn doe ik t wel vaak, gewoon reraisen of meteen allin knallen, echter op middle of hogere buyinn ben k veel voorzichtiger, vaak flatcallen in early stage, of zelfs na hoge actie preflop gewoon folden die AK.

Voor mij is AK dit: I hate AK in early stage, I luv m in late.

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    Mee eens.

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 

boeken? wat zijn dat.... mijn enige punt wat ik wilde maken is dat je hem niet "terrecht" op een crap hand kon zetten.. kheb nooit gezegd dat je je AK niet moest reraisen... wel dat je weet dat hij nooooiiittt meer weglegd.....
    "May the flop be with You!"

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Me was bubble-boy in the $5 rebuy..........
    4 rebuys en een addon, kosten $27,50

Mja beste MTT op PKR dus blijf m spelen

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BdeB75 Bekijk berichten
    boeken? wat zijn dat.... mijn enige punt wat ik wilde maken is dat je hem niet "terrecht" op een crap hand kon zetten.. kheb nooit gezegd dat je je AK niet moest reraisen... wel dat je weet dat hij nooooiiittt meer weglegd.....
    Het was juist de bedoeling hem meteen van al zn fiches te beroven.

Maar waarom vind jij dan dat deze raise typisch een raise is in de hoop callers te krijgen? Vind ik wel interessant, ik leer graag bij.

Forum rechten