Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.
Resultaten 1.991 tot 2.000 van de 3404
    PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    En als t mee zit win je met alles.

Premium Member Yehhhh's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Chips
    51,636
    Bracelets
    Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum!  Yehhhh is met acht bracelets de held van het forum! 
    en als je zeikt word het nat
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spade78 Bekijk berichten
    ik weet het en vooral in de nl toers.
    speel ze al maanden lang en telkens nopes nada.
    Als je voor ligt, zoals je in een andere pos zei, dan speel je wel +EV.............dus heb je gewoon pech. Of de ander juist geluk.
    In the long run zou je wel moeten winnen.

Nou moet ik zeggen dat het mij wel mee zit in de #NL tours. Heb er sinds het begin van dit klassement 2 of 3 gespeeld en 2x 2e geworden.
    "There is more to poker than life."

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Ik lag ver voor en niiiiks xD

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Na aan het begin van de dag een buy in gewonnen te hebben op 25NL ging het, na de start van de #NL tour niet normaal meer op cashgames.
    De ene beat na de andere.

JJ op een AJx board gekraakt door AQ door river en turn Q.
    KQh op een QXhXh board verslagen door QJ.....J op de river.
    En nog meer van die dingen.

-$50 op dit moment :{

nou heb ik wel mazzel met het callen van all ins in de #NL tour.............maar verder.........
    Nou, de beats gaan verder........nadat ik op 50NL met mooie suited connectors een staight flop, en dubbel kwamen ze weer.

Wel 2e in de #NL tour voor $32, maar op cash voor vandaag -$72.

De #NL tour deed wel mee in de challenge tussen p0kerholic en mij, dus kom daarin ietsjes terug.
    Maar verder was het gewoon Kilo Utrecht Tango vandaag, of, om Essential te quoten: "it is donkey rewarding time."

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    Nou, vandaag een vervolg van gister, maar dan nog iets erger.
    Heb de bankroll van menig PKR speler verloren vandaag.

Geflopte setjes tegen een flush op de river en meer van die dingen......................zo zuur.

Binnekort maar eens 1K eraf halen, kijken hoe het daarna gaat :?

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Nou, vandaag een vervolg van gister, maar dan nog iets erger.
    Heb de benkroll van menig PKR.nl speler verloren vandaag.

Geflopte setjes tegen een flush op de river en meer van die dingen......................zo zuur.

Binnekort maar eens 1K eraf halen, kijken hoe het daarna gaat :?
    Me to.... -$72 vandaag... Ergste beats: Mijn dreamcall met 99 tegen 77 preflop... 7 op de turn....
    Mijn 2 pair tegen een straat op de flop ffs....

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    Ben nu even onwijs aan het donken, en hit zowaar alles op de river of turn

Uitslag van vandaag volgt zo meteen.

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    Ben nu even onwijs aan het donken, en hit zowaar alles op de river of turn

Uitslag van vandaag volgt zo meteen.
    Nou ja, bijna alles hit ik...................-$150 ofzo.........tijd om wat er af te halen

Mullie
    Guest
    Gisteravond plotseling gebeld door een vriend of ik zin had in een 10nl cash game...... Daar heeft Mullie altijd wel zin in.
    Nou....... om een lang verhaal kort te maken: zelfs toen ik 2 keer blind speelde won ik.... uiteindelijk had ik een stack van 61,25 euro of te wel 51 euro profit.......Eigenlijk liep alleen de eerste hand niet... die koste me 2 a 3 euro gelijk.... kon met moeite mijn JJ folden op een lage flop..... hij bleek QQ te hebben.... had ook een keer lucky toen ik KK had en trips hitte op de flop..... mijn tegenstander bleek AA te hebben......

Forum rechten