ruim 3 buyins in 20 minuten is voor mij ook veel.
Nu nog 240$ verlies dus wel wat goed gemaakt ...
Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?
-
09-03-09 #11PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 21,989
- Bracelets
-
09-03-09 #12
deze maand al 8% van mijn Bankroll verloren. Heb het even allemaal nagekeken maar 5% is bad luck en 3% badplay. Gewoon lekker zo door blijven gaan en op lange termijn komt het wel goed.
-
09-03-09 #13
inderdeedly, heb het ook wel eens gehad dat ik in een downswing bleef hangen, maar als je dan je handen terugkijkt, blijkt dat er ook aardig slecht gepeelde handen bijzaten..
op de een op andere manier wordt je er in meegezogen als het tegenzit..
ik probeer er tegenwoordig erg op te letten dat ik geen rare moves maak uit frustratie... gewoon rustig de downswing uitzitten
-
09-03-09 #14
vorige week een goede week gehad, en mijn bankroll kunnen oppoetsen met 300%...
Gister ging het ineens een stuk minder...
Handen waar je preflop mijlen voorligt, alsnog verliezen, met runner runner, runners... e.d...
bijvoorbeeld... KK tegen KQ..... tegenstander, krijgt dus echt blank, runner, runner, runner runnerFlush...
Of een 10-10 tegen 4-4, op de flop hit ik mijn set, en mijn tegenstander maakt een str8, op de river....
Tja.. die dingen gebeuren.., belangrijk is ... niet bij de pakken neer te gaan zitten..., het hoort er gewoon bij..., het is alleen jammer als je bankroll het niet zou kunnen opvangen...
Is dat het geval..., dan speel je een tehoge buy-in, makkelijk zat...
-
09-03-09 #15
Ben net buitengevlogen in de privé-freeroll #NL:
ik heb 2-2 in SB, enkele limpers, dus ik limp ook
flop = J-2-5: bingo!!
ik check, in de hoop dat iemand inzet.. maar niemand doet dit
turn = J: nog steeds bingo!! (vrij onwaarschijnlijk dat iemand gelimpt heeft met J-2, J-5 of J-J; 5-5 is een mogelijkheid, maar ik wil het riskeren)
ik zet $300 in (blinds waren $75/$150), ander minraiset, ik verhoog all-in (iets van een $2000)
hij toont J-10: woohoo!!
river: 10 --- exit zarathustra
kon natuurlijk ook weer niet anders he.. anders had ik misschien nog kunnen winnen en dat mag uiteraard niet gebeuren..Het leven is geen feest, maar we trachten het tegendeel te geloven.
-
09-03-09 #16
Tja, slowplayen is niet echt geweldig. Het kan je een hoop opleveren, maar ook veel kosten.
Op zich heb je t zeker niet verkeerd gespeelt, maar ja............die andere denkt natuurlijk "Yes trips" en denkt niet na over de mogelijkheid van een hogere kicker, of de nuts op dat moment.
Erg veel pech van de T op de river..........4 outs, erg balen.
-
09-03-09 #17
Mja, ik ga zeker niet klagen over hoe hij het speelde en heb geen spijt dat ik het zo gespeeld heb.. maar het is bijzonder frustrerend als zoiets gewoon blijft gebeuren.. het duurt nu al 3 maanden dat ik meer verlies dan win door dit soort zaken.. was een vrij goede verdiener tot 3 maanden geleden..
nu heb ik enkel nog maar pech.. kan niemand iets kwalijk nemen, enkel Fortuna..
achja, kwestie van tijd tot het terugkomt zeker?
btw: hij had 7 outs, niet dat dat veel uitmaakt, maar juist is juist
Het leven is geen feest, maar we trachten het tegendeel te geloven.
-
09-03-09 #18
net eerste geworden bij de phase 4 sng dus nu op naar de final phase. Ik hoop dat ik net als vandaag rustig op de juiste kaarten kan wachten en dan kan cashen net als essential
-
09-03-09 #19
idd ik heb gezien dat ik juist nog kan winnen in deze periodes door me verlies te beperken. Net als vanavond, 2 uur bagger kaarten daarna 2 x pocket azen netjes af kunnen laten betalen. Voorheen ging ik ook uit frustratie de verkeerde handen spelen en werd het alleen maar erger
-
09-03-09 #20
Kreeg vandaag wel de mooie handen maar de relate met de dealers was niet ff koek en ei.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google