Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.
Resultaten 1.841 tot 1.850 van de 3404
    Mullie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Hoe bedoel je stomme zet: IK schuif allin op het bubblemoment bij een terminator... Was helaas beat... hoefde nog helemaal niet allin ofzo.. had nog een prima stack hahahahaha

Had er gelukkig al 4 uitgemieterd... maar toch.. had totaal niet in de gaten dat het al het bubblemoment was xD
    Jammer man - je moet wel de bubbel in de gaten houden. Niet onbelangrijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jweetje Bekijk berichten
    Das wel balen man. Ik houd vaak rond de bubble dat meer in de gaten dan mn kaarten. Ik fold nog liever mn AA dan dat ik er op de bubble uitga... of het moet tegen een short wezen.... :{
    Azen folden omdat het de bubbel is.... Ik ken er genoeg die je dan voor gek verklaren.

Je speelt toch om hoog te eindigen en niet om net na de bubbel even te cashen...?

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk berichten
    Azen folden omdat het de bubbel is.... Ik ken er genoeg die je dan voor gek verklaren.

Je speelt toch om hoog te eindigen en niet om net na de bubbel even te cashen...?
    Ja dit weet ik ook ... ligt ook aan positie enz, maar ken er genoeg die het dan zullen doen. Ik wil ook altijd gewoon winnen, dus zal niet zo snel folden

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Hoe unlucky kan je zijn.. Lottery voor de sunday open:

1st: QQ
    2nd: J J
    3rd: J J
    4th: Split
    5th: Bubbel! ;(

bluf nooit een bluffer JayVian's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    9,132
    Bracelets
    JayVian is al vier bracelets waard  JayVian is al vier bracelets waard  JayVian is al vier bracelets waard  JayVian is al vier bracelets waard 
    Ben met masters stage 1 begonnen en heb net eticket naar de masters gewonnen.

Maar de rest van men toernooien zijn kut gegaan....Loop tegen runner runner straat/flush enz aan, of wanneer ik SS ben en ik all in push met PP, loop ik tegen hogere PP aan...

Nja, al mijn bad luck is weg voor de masters dan!

wish me luck

Premium Member Oefie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    23,625
    Bracelets
    Oefie loopt al met vijf bracelets rond 
    gefeliciteerd met je ticket voor de masters succes daaro
    We love FEYENOORD

Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,025
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JayVian Bekijk berichten
    Ben met masters stage 1 begonnen en heb net eticket naar de masters gewonnen.

Maar de rest van men toernooien zijn kut gegaan....Loop tegen runner runner straat/flush enz aan, of wanneer ik SS ben en ik all in push met PP, loop ik tegen hogere PP aan...

Nja, al mijn bad luck is weg voor de masters dan!

wish me luck
    klasse jay
    music is my only god,use it to prenounce my vision.
    music brings the prophecy.
    hardstyle is my true religion 8-)

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Gefeliciteerd met je ticket!
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

PKR speler jeffferson's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    6,721
    Bracelets
    jeffferson loopt al met vijf bracelets rond 
    feiciteerd gast
    Just chilling and killing

PKR speler Marc0pa's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Chips
    19,590
    Bracelets
    Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Need to say more...

afbeelding

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Klote man, vooral die JJ die je op msn zei.............zwaar klote.
    "There is more to poker than life."

Forum rechten